  • 51. Data: 2012-05-30 10:12:48
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-05-30 10:01, Chris wrote:
    [.....]
    > Wszystko zależy od tego co robisz, zawsze się znajdzie jakaś nisza dla
    > stacjonarek :)
    Robię w branży software także raczej nie jest to nisza. :D A
    hobbystycznie projektuję sobie czasami płytki drukowane (PCB) i gram w
    pokera online. :D We wszystkich trzech zastosowaniach duży monitor,
    najlepiej więcej niż jeden, bardzo się przydaje.

  • 52. Data: 2012-05-30 10:14:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-30 09:50, Chris pisze:
    > Mało widujesz jak widzę .... SONY seria F matryca matowa 16.4" 1920 x 1080
    > (16:9), nie wiem w czym problem ... ciekawe jak zabierasz swojego super
    > wypasionego kompa na prezentację... hahaahha
    No rzeczywiście - pornola da się obejrzeć, ale jak bym miał przy tym
    spędzić więcej niż 5 godzin to bym się chyba pochlastał :->

    > Tu się zgodzę że tablety w tym wieku to rewelacja ... laptopy czy
    > stacjonarki chyba jeszcze za wcześnie ale wiek 9 lat jak w temacie to już
    > nie ma co się bawić w tablety tylko coś z normalnego kompa.
    Dokładnie: normalnego, a nie przenośnego (bo przenoszone to będzie
    najwyżej z biurka na łóżko).

    Maciek

  • 53. Data: 2012-05-30 10:14:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciek napisa?(a):

    > Ma sluzyc do gier (ale nic wymagajacego graficznie), nauki, filmow, tak ze
    > pierdylion rdzeni jest raczej zbedny.

    Gry ale nie wymagajace graficznie super pomysl na startupa, potencjalnie
    miliardy baksow do wyjecia z rynku ;P

    ps. moze napisz w co koledzy dziecka graja i jakie filmy ogladaja (i
    skad je maja) ;)

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 54. Data: 2012-05-30 10:19:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.05.2012 10:03, Maciek pisze:

    > Nie. Kazdej na pewno nie. Ani nawet nie polowy. Ale niektorych tak, bo
    > dziecko jest dzieckiem.

    I ty, jako rodzic, powinieneś podjąć decyzję nie na podstawie tego,
    czego dziecko się domaga, tylko co będzie dla dziecka najlepsze.

    A na pewno nie będzie najlepszy laptop. Argumenty - czysto medyczne i
    techniczne - były już przedstawione.

    > A teraz zastanow sie, czy np. ktos chcialby jeszcze gadac z Toba na
    > grupach, gdyby powszechne bylo wyciaganie tak pochopnych wnioskow na

    Pochopnych? Sam na pytanie "dlaczego laptop" odpisałeś "bo dziecko chce".

    > podstawie przyzerowej ilosci danych. Na pewno wiesz, o czym mowie.

    Nie, nie wiem.

    I generalnie ludzie wartościowi nie mają problemów z rozmową ze mną.
    Nawet jeśli w dyskusji udaje się uzgodnić tylko "protokół niezgodności".

  • 55. Data: 2012-05-30 10:20:57
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Po prostu wolę zapobiegać niż leczyć. Ty jak rozumiem jesteś za
    > nowoczesnością rodem z PełO? :->

    Znaczy zamknąć w pokoju i nich nigdzie się nie nie rusza bo przecież grając
    w piłkę można złamać nogę.
    Jestem za nikim, mam gdzieś politykę :)

  • 56. Data: 2012-05-30 10:23:40
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > pokera online. :D We wszystkich trzech zastosowaniach duży monitor,
    > najlepiej więcej niż jeden, bardzo się przydaje.

    Do tego dojdzie praca z grafiką 2D/3D, projektowanie stron, CAD ale 95%
    ludzi pracuje na wordach i exelach czy innych programach wymagających
    jedynie wklepania danych do systemu i tu wysatrczy laptop.

  • 57. Data: 2012-05-30 10:25:22
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek nabazgrał(a):

    > No rzeczywiście - pornola da się obejrzeć, ale jak bym miał przy tym
    > spędzić więcej niż 5 godzin to bym się chyba pochlastał :->

    Ja już dawno pozbyłem się stacjonarnego bo oprócz zajmowania miejsca nic
    więcej mi nie dawał .. teraz wystarczy mi taki laptop bez straty komfortu.

    > Dokładnie: normalnego, a nie przenośnego (bo przenoszone to będzie
    > najwyżej z biurka na łóżko).

    Mi tam wygodnie się siedzi na łóżku z laptopem .. :)

  • 58. Data: 2012-05-30 10:26:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-30 10:20, Chris pisze:
    > Znaczy zamknąć w pokoju i nich nigdzie się nie nie rusza bo przecież grając
    > w piłkę można złamać nogę.
    Można. Dlatego do rodzica należy dobór aktywności bezpiecznej dla
    dziecka. Gra w piłkę na laptopie nie jest IMHO bezpieczną aktywnością.
    Na stacjonarnym już prędzej :->

    > Jestem za nikim, mam gdzieś politykę :)
    I pewnie dlatego próbowałeś mi PiSem dosunąć :->

    Maciek

  • 59. Data: 2012-05-30 10:30:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-30 10:25, Chris pisze:
    > Ja już dawno pozbyłem się stacjonarnego bo oprócz zajmowania miejsca nic
    > więcej mi nie dawał .. teraz wystarczy mi taki laptop bez straty komfortu.
    Widać nie wiesz, co to komfort, albo spędzasz przy komputerze mało czasu
    (czego akurat zazdroszczę).

    > Mi tam wygodnie się siedzi na łóżku z laptopem .. :)
    Ty już jesteś stary i jak szybciej umrzesz to nie będziesz obciążał
    systemu jakimiś zachciewajkami w postaci emerytury :-> Za to dziecko z
    masą zwyrodnień będzie ten system obciążać kosztami leczenia, więc daj
    żyć podatnikom i kup stacjonarny, albo jakiś all-in-one, jak miejsca nie
    masz :->

    Maciek

  • 60. Data: 2012-05-30 10:32:17
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-05-30 10:23, Chris wrote:
    [.....]
    > Do tego dojdzie praca z grafiką 2D/3D, projektowanie stron, CAD ale 95%
    > ludzi pracuje na wordach i exelach czy innych programach wymagających
    > jedynie wklepania danych do systemu i tu wysatrczy laptop.
    Nie, do tego wystarczy blaszak ponieważ jest tańszy a 95% z tych 95%
    siedzi w biurze i nigdzie się nie rusza. Nie wspominając nawet o
    kompletnych braku wygody użytkowania laptopa.