  • 41. Data: 2014-12-04 14:23:10
    Temat: Re: Laptop do Excela
    Od: s...@g...com

    > Tę kolumnę sformatuj jako data.

    Problem jest taki że ja muszę wyciągnąć dane z systemu.
    Żeby móc zrobić raport.
    Czyli nie mogę zrobić raz i koniec.
    Tylko na zasadzie co wyjdzie jak zrobimy od września do maja
    za ostatnie cztery lata z uwzględnieniem temo ilości dni roboczych
    i coś coś tam.
    Najfajnie by było wrzucić wszystkie dane od starożytności do dzisiaj
    sformatować sobie i chulaj dusza.
    Tylko że ten plik to 1/10 tego co może być no i jutro będą nowe rekordy.

  • 42. Data: 2014-12-04 15:28:46
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Czy nie powinno być Excel do laptopa?
    Komputer/laptop dostosowywujesz do programu?

  • 43. Data: 2014-12-04 15:38:56
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 15:28:32 UTC+1 użytkownik animka napisał:
    > Czy nie powinno być Excel do laptopa?
    > Komputer/laptop dostosowywujesz do programu?

    Jakie mam możliwości dostosowania excela do laptopa?

  • 44. Data: 2014-12-04 18:19:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB

    Ok 12 sek na i7 2630QM, 8 GiB ram, WDC Black 750GB, Seven (zaśmiecony).
    Jutro mogę sprawdzić na AMD FX 8320.

  • 45. Data: 2014-12-04 19:25:40
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 3 Dec 2014 12:44:00 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Czas wstawienia kolumny 10 sekund i5 2,7GHz 6GB

    wylaczenie zawijania tekstu w komorkach tej kolumny z nazwa towaru i z 13
    sek do 5 sek zeszlo...

    --
    jg

  • 46. Data: 2014-12-04 19:27:57
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 4 Dec 2014 19:25:40 +0100, jg napisał(a):

    > wylaczenie zawijania tekstu w komorkach tej kolumny z nazwa towaru i z 13
    > sek do 5 sek zeszlo...

    wylaczenie zawijania tekstu w calym arkuszu (2 sek. roboty) - wstawia
    kolumne w oka mgnieniu...

    --
    jg

  • 47. Data: 2014-12-05 07:51:21
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 04-12-2014 o 14:23:10 <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > sformatować sobie i chulaj dusza.
    > Tylko że ten plik to 1/10 tego co może być no i jutro będą nowe rekordy.

    Czyli ten plik to dane WEJŚCIOWE do późniejszych raportów?
    No to one nie muszą ładnie wyglądać. Ładny ma być raport.
    A tym co to za data niech się martwi Excel. Ważne żebyś wiedział, że
    akurat ta kolumna zawiera daty.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 48. Data: 2014-12-05 13:11:04
    Od: s...@g...com

    > Zmiana narzędzia nie wchodzi w grę

    hm... "excel" zawarty w openoffice potrafi uzywac opencl, ktore to jest obslugiwane
    przez twoj procek- roznica jest jak najbardziej zauwazalna. tak tylko mowie...

    > btw
    > Teoretycznie może być w excelu jakiś milion wierszy
    > pytanie jaki sprzęt to obsługuje?

    zaden problem jesli by excel byl napisany poprawnie :)

  • 49. Data: 2014-12-05 21:09:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 03 Dec 2014 10:14:46 +0100, Poldek napisał(a):

    (ciach...)
    > Chodzi o to, że pyta czy za słaby ma procesor, czy za mało ramu.
    > Ja odpowiadam, że do opisanego zadania komputer z Core i5 i 6GB RAM to
    > jest maszyna z ogromnym zapasem. O wiele słabszy sprzęt nie ma prawa się
    > jąkać przy pliku arkusza kalkulacyjnego z 20 tys. wierszy/12 kolumn.
    > Więc problem nie jest po stronie sprzętu, tylko oprogramowania.
    > Czasami wystarczy wręcz przekopiować dane Ctrl-C, Ctrl-V do nowego
    > pliku, zamknąć stary plik i okazuje się, że hula jak malina i ma luzy.

    No ja bym się aż tak bardzo nie rozpędzał, gdyż nie znamy struktury tego
    arkusza. Czy tam są stosunkowo proste formuły i mało przeliczeń, czy sporo
    rzeczy robionych warunkowo plus jeszcze makra.

    [ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem? ]
    [ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić... ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 50. Data: 2014-12-06 14:59:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-12-04 15:38, s...@g...com pisze:

    > Jakie mam możliwości dostosowania excela do laptopa?

    Może bardziej do systemu w laptopie/komputerze i ewentualnie pamięci.

    --
    animka