  • Data: 2018-09-08 02:35:36
    Temat: Re: Ledowe H4 - warto?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 Sep 2018 00:33:21 +0200, Adam napisał(a):

    > Unia gdzie się da, to nakazuje wymianę żarówek tradycyjnych na (m.in.) LED.
    > Może z rozpędu też zaakceptują żarówki H4 w technologii LED?

    Regulacje samochodowe podpadaja pod ONZ ... choc EU mogla dopuscic u
    nas, ale co - wymieniac przy wyjezdzie ... do Rosji ?

    > Abstrahując od dywagacji prawniczych - do jednego z aut włożyłem
    > konkretnie te:
    > https://motoledy.pl/c-50,wg-typu-zarowki,h4/zarowka-
    led-h4-12v-24v-canbus-lumileds-zestaw,169.html

    Wygladaja fachowo, ale ta cena ...

    No i ciekaw jestem tego
    "Wbudowany układ elektroniczny nie powoduje wyświetlania błędu
    spalonej żarówki w samochodach posiadających szynę CANBUS."

    Wstawiac oszczedny LED z dodatkowym opornikiem, zeby bral tyle pradu
    co zwykla zarowka ? :-)

    Choc jesli swieci lepiej ...

    > Co ważne - przez jakiś niecały rok czasu nikt z "przeciwników" ani razu
    > nie mignął, że się go oślepia, a sporo jest jeżdżone po nocy, po prawie
    > całej Polsce.

    Sie ludzie chyba przyzwyczaili i nie migaja, bo mam wrazenie ze co
    drugi oslepia :-)

    J.