  • Data: 2018-09-13 22:46:16
    Temat: Re: Ledowe H4 - warto?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-13 o 08:36, J.F. pisze:
    > Homologacja jest na zarowke.
    >
    > I druga - na reflektor, ktory ma uzywac homologowanej zarowki.

    Nie jest to prawdą. Przytocz jakiś link.

    W/g mojej wiedzy homologacje reflektora obejmuje rodzaj źródła światła w
    postaci żarowe/LED.

    > A jakby producent takiej "zarowki LED" o papier wystapil ?

    Ale nie jeden wystąpił i uzyskał! Nie zmienia to sytuacji bo nie wolno
    homologowanej żarówki LED użyć w miejsce homologowanej żarówki żarowej.

    > Byc moze.Bo mozna sprobowac zatkac mu gebe papierem ... tylko jest
    > choc jedna hologowana LEDowka.

    Oczywiście, że jest:
    https://motoledy.pl/wg-typu-zarowki/category,bardzo-
    mocne-4000lm,141.html

    Poszukaj tych z frazą "homologacja". Znalazłem na tej stronie sztuk 8.

    Proponuję test - kup sobie takową i jedź do przeglądu rejestracyjnego.
    Każ zwrócić uwagę na żarówkę jaką wetknąłeś - bo zwykle w przeglądzie
    mają to gdzieś. Zdziwisz się skierowaniem do powtórnego przeglądu po
    usunięciu wad.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek