eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLejące wtryski › Re: Lejące wtryski
  • Data: 2017-05-20 22:12:56
    Temat: Re: Lejące wtryski
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 5/18/2017 5:26 PM, Zenek Kapelinder wrote:
    > Prawda. Paliwo paruje od tarcia kropelek nafty o rozgrzane

    Prawda może tez być znacznie bardziej oczywista: czujnik ciśnienia na
    listwie przy lejących wtryskach może stwierdzić brak nominalnego
    cisnienia i olać procedure odpalania lub czekać aż "narośnie" co objawia
    się długim kręceniem. Stwierdzone w Renault z common rail (a konkretnie
    w Lagunie 2.2 a mechanicy pobąkują że to feler wszystkich CR Renault z
    tego okresu) [1].

    [1] Ten samochód ma ciekawy ficzer: jesli w wyniku ostrej jazdy
    ciśnienie na listwie spadnie poniżej granicy to wtryski są wyłączane a
    komputer mówi o błedzie wtryskow blokując pompę paliwa. Bardzo poręczne
    jak się np. wyprzedza tira na wąskiej drodze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: