  • 1. Data: 2017-05-18 17:00:42
    Temat: Lejące wtryski
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy to prawda ze objawem lejących wtrysków bedzie kłopot z odpalaniem auta?
    Ze to jest warunek konieczny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 2. Data: 2017-05-18 17:26:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Prawda. Paliwo paruje od tarcia kropelek nafty o rozgrzane, geste sprezone powietrze
    i zapala sie od rozgrzanej do kilkuset stopni swiecy zarowej. Mgla z rozpylonego
    paliwa szybciej i rowniej odparuje niz sik. Istotne jest ze swieca zarowa powoduje ze
    mieszanka zapala sie w okreslonym miejscu i ogien rozprzestrzenia sie w sposob
    kontrolowany.

  • 3. Data: 2017-05-18 19:00:42
    Temat: Re: Lejące wtryski
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > niz sik. Istotne jest ze swieca zarowa powoduje ze mieszanka zapala
    > sie w okreslonym miejscu i ogien rozprzestrzenia sie w sposob

    Czyli jak miałem lejące wtryski i jednoczesnie auto odpalające na pyk to
    ich wymiana była tylko zbędną fanaberią?
    Pytam bo po wymianie na 2 miesiące był spokój po czym objawy wróciły...
    (diesel 2.0, ducato)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 4. Data: 2017-05-18 19:34:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 19:00, Budzik pisze:
> [...]
    > ich wymiana była tylko zbędną fanaberią?
    > Pytam bo po wymianie na 2 miesiące był spokój po czym objawy wróciły...

    Czyli to nie lejące wtryski?

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2017-05-18 20:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > Czyli to nie lejące wtryski?

    Ale dlaczego pomogło na 2 miesiące?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 6. Data: 2017-05-18 20:44:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > Ale dlaczego pomogło na 2 miesiące?

    Mogą znowu lać, może być winna pompa, za małe ciśnienie daje, może coś z
    kompresją się dzieje, trzeba po koleii posprawdzać to.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2017-05-18 20:46:10
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 20:00, Budzik pisze:

    > Ale dlaczego pomogło na 2 miesiące?

    Bo nie wymieniłeś łuszczącej się pompy wysokiego ciśnienia oraz
    czyszczenia zbiornika i opiłki powtórnie zrobiły swoje.

  • 8. Data: 2017-05-18 22:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Mogą znowu lać, może być winna pompa, za małe ciśnienie daje, może coś
    > z kompresją się dzieje, trzeba po koleii posprawdzać to.

    No, no - podejrzewam pompe w zbiorniku.
    ale to nie odpowiada na pytanie, dlaczego pomogło i dlaczego nowo założone
    miałyby znowu zaczac lac...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 9. Data: 2017-05-18 22:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Bo nie wymieniłeś łuszczącej się pompy wysokiego ciśnienia oraz
    > czyszczenia zbiornika i opiłki powtórnie zrobiły swoje.

    Pompa wysokiego cisnienia była sprawdzana ponoc... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 10. Data: 2017-05-18 22:00:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    powoduje ze mieszanka zapala sie w okreslonym miejscu i ogien rozprzestrzenia sie w

    Dodał bym jeszcze informację, że lejący wtrysk potrafi czasem spowodować
    przepalenie denka tłoka.

    Czasami (ale bardziej już ekstremalny przypadek "sikacza" można wyczuć
    na węch - spaliny czuć parafiną.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam