  • 1. Data: 2014-07-18 11:00:09
    Temat: Re: Lenovo?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Henryk "Plumski" Plumowski g...@k...eu ...

    > Prawie w tej samej cenie kupisz 6 cali (jeśli nie za duży)
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/goclever/quantum600/Go
    clever-Quantum-600.
    > html Ewentualnie 500.
    > Z gwarancją/serwisem na miejscu.

    No własnie nie wiem jak 6 w kieszeni bedzie lezec :)

    A to w ogole są oryginalne lenovo? Dośc dobrze jakościowo kojarzy mi się ta
    firma. No i 8 rdzeni - pewnie dzis mało potrzebne ale za 2 lata?

  • 2. Data: 2014-07-18 12:20:15
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > No i 8 rdzeni - pewnie dzis mało potrzebne ale za 2 lata?

    To większość z nas będzie miała i tak inny telefon ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2014-07-20 11:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Henryk "Plumski" Plumowski g...@k...eu ...

    > To większość z nas będzie miała i tak inny telefon ;-)

    Bez przesady. Telefon kupuje sie jednak na plus minus 2,5 roku, czasami
    dłużej, wiec...
    Poza tym byc moze kupujac teraz 0cta core za 2 lata nie bedzie trzeba
    wymieniac na nowszy bo nadal wszystko bedzie działało super.

    Reasumując - rozumiem, ze ten Lenovo octa to dobry wybór?

  • 4. Data: 2014-07-22 01:58:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > A to w ogole są oryginalne lenovo? Dośc dobrze jakościowo
    > kojarzy mi się ta firma. No i 8 rdzeni - pewnie dzis mało
    > potrzebne ale za 2 lata?

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zte-sprzedalo-b
    lisko-53-tys-smartfonow-w-5-minut

    Najmocniejszy smartfon ZTE posiada 5,5-calowy wyświetlacz
    o rozdzielczości 2560 x 1440 px, a także procesor Qualcomm
    Snapdragon 801 2,5 GHz wspierany przez 3 GB pamięci RAM.
    Smartfon a rynku chińskim został wyceniony na równowartość
    320 dolarów.

    Cienias -- 5 mm:
    http://www.pcworld.pl/news/397887/Najcienszy.smartfo
    n.na.swiecie.Gionee.GN9005.html
    Specyfikacja Gionee GN9005:
    - 4,8-calowy wyświetlacz 720p AMOLED
    - czterordzeniowy układ 1,2 GHz
    - 1 GB pamięci RAM
    - 16 GB pamięci flash (niestety bez możliwości rozbudowy)
    - aparat 8 MP
    - aparat 5 MP
    - LTE
    - bateria o pojemności 2 050 mAh (to świetny wynik przy tak niewielkiej grubości)
    - wymiary: 139,8 x 67,4 x 5,0 mm

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-07-22 09:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

> [...]
    > Snapdragon 801 2,5 GHz wspierany przez 3 GB pamięci RAM.
    > Smartfon a rynku chińskim został wyceniony na równowartość

    No ale to jest 2 x tyle co lenovo...

> [...]
    > - bateria o pojemności 2 050 mAh (to świetny wynik przy tak
    > niewielkiej grubości) - wymiary: 139,8 x 67,4 x 5,0 mm

    Ten niestety jeszcze drozszy...

  • 6. Data: 2014-07-22 14:14:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    lisko-53-tys-smar

    > No ale to jest 2 x tyle co lenovo...

    Nie o ceny mi chodzi, ale o szybkość zmian w kontekście
    wspomnianych 2 lat. Obecne czterordzeniowce z 1 GB RAMu
    mogą okazać się nieświeżymi za 2 lata -- może wręcz
    nieprzydatnymi...

    n.na.swiecie.Gion

    > Ten niestety jeszcze drozszy...

    Oba są drogie, bo są nowe. Ale nawet jako nowe
    i drogie, skutecznie obniżają ogólne ceny smartfonów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'