  • 1. Data: 2014-07-18 14:29:01
    Temat: mobilny internet na dwa tygodnie
    Od: pol <p...@o...pl>

    Panowie, proszę poradzić co mam kupić ( najtaniej) i gdzie.
    Potrzebuję internetu na 2 tygodnie do laptopa.
    Kontakt przy pomocy poczty i czasem przegląd serwisów.

    Pozdrawiam z góry dziękuję Agata

  • 2. Data: 2014-07-18 15:56:47
    Temat: Re: mobilny internet na dwa tygodnie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-18 14:29, pol pisze:
    > Panowie, proszę poradzić co mam kupić ( najtaniej) i gdzie.
    > Potrzebuję internetu na 2 tygodnie do laptopa.
    > Kontakt przy pomocy poczty i czasem przegląd serwisów.
    >
    > Pozdrawiam z góry dziękuję Agata

    Orange na kartę i jego promocja 6gb za 6zł na 90 dni.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-07-18 15:57:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-18 15:56, Liwiusz pisze:

    > Orange na kartę i jego promocja 6gb za 6zł na 90 dni.

    *na 60 dni.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2014-07-18 17:13:08
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2014-07-18 15:57, Liwiusz pisze:

    > *na 60 dni.

    a jaki ewentualnie modem muszę mieć?

    Agata

  • 5. Data: 2014-07-18 17:42:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 17:13:08 +0200, zbigniew napisał(a):

    > a jaki ewentualnie modem muszę mieć?
    >
    > Agata

    taki na jaki cię stać, jaki umiesz obsłużyć i jaki działa z twoim sprzętem
    komputerowym Zbigniewieagato.
    Szybszy będzie droższy, tańszy będzie wolniejszy. Od GPRS poprzez edge, 3G
    aż do 4G LTE.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 6. Data: 2014-07-18 18:03:39
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > a jaki ewentualnie modem muszę mieć?

    Od wyboru do koloru.
    http://allegro.pl/komunikacja-i-lacznosc-modemy-zewn
    etrzne-4418?order=d&string=modem+usb&bmatch=s0-e-071
    8&buyNew=1

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 7. Data: 2014-07-18 20:44:55
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    taniej sie chyba nie da :) wakacyjny pakiet Orange 6 GB za 6 zł
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/-aktualizacja-wra
    ca-wakacyjny-pakiet-orange-6-gb-za-6-zl,2,3,30907.ht
    ml

  • 8. Data: 2014-07-18 20:53:08
    Od: Paweł Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    > Orange na kartę i jego promocja 6gb za 6zł na 90 dni.

    A ta promocja obowiązuje?
    Bo na stronie Orange nie widzę...
    paweł

  • 9. Data: 2014-07-18 21:28:48
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2014-07-18 17:42, Waldek Godel pisze:

    > komputerowym Zbigniewieagato.

    nie bardzo rozumiem z czym masz problem?
    słyszałeś o czymś takim jak użyczenie

    Aga

  • 10. Data: 2014-07-18 21:37:01
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-07-18 20:53, Paweł Muszynski napisał/a:

    > A ta promocja obowiązuje?
    > Bo na stronie Orange nie widzę...

    http://www.dobreprogramy.pl/6-GB-za-6-zl-wraca-do-Or
    ange,News,56227.html