  • 11. Data: 2014-11-13 23:24:56
    Temat: Re: Lenovo T410 - czy wart jest 1000?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    R.e.m.e.K pisze tak:

    > Nie wszyscy kupuja komputery, zeby ich wizualnie krecily, do tego
    > sa lepsze uzywki (sic!) ;-)

    Ale czy na szkoleniu wystarczy jaj, żeby wyciągnąć zabytek na stół :)

    Dzieci Androida mogą się nie poznać i pomyśleć, że to kasa fiskalna.

    --
    Piter

  • 12. Data: 2014-11-13 23:53:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Majka wrote:

    > czy za używany poleasingowy komputer warto zapłacić 1000 złotych?
    > Model to Lenowo T410.
    > Krótka specyfikacja:
    > 14 cali 1280*800,
    > i5-520M 2*2,4 GHZ
    > 4 GB ram
    > 160 GB hdd
    > system WIN 7 oryginalny
    >
    > Czy warto za taki komputer dziś dać 1000 zł jeśli jest z gwarancją 12 miesięcy?
    Wizualnie jest super.
    > Czy lepiej dac spokój?
    >
    > Drugie pytanie dotyczy rozdzielczości - jakie konsekwencje niesie taka
    niestandardowa rozdzielczość 1280*800?
    > Piszę "niestandardowa", bo jednak najczęściej w parametrach pojawiają się
    rozdzielczości takie jak 1366*768 lub 1920*1080. Czy będą problemy przy używaniu
    1280*800?

    > Pytam o komputer wyżej wymieniony, bo chcę się pozbyć ASUSa eee901, w którym
    zmieniłam dysk na większy (teraz 4+12BG), dołożyłam RAMu (teraz 2GB), i przy
    pocesorze Atom N270 1.6 GHz i WIN XP wciąż jest powoli, długo, niewydajnie i
    irytująco...
    > Czy będzie to odczuwalna zmiana (prędkość/wydajność/jakość) przesiadka z małego
    Asusa na takiego Lenovo? Czy warto za 999zł?

    ThinkPady, szczególnie seria T to wyjątkowo trwałe komputery.
    Dysk 160 GB to na dzisiejsze czasy śmiech, więc musisz doliczyć koszt
    nowego dysku. Musisz dokładnie sprawdzić matrycę, czy nie jest
    uszkodzona mechanicznie. Ja nie lubię po niewiadomo kim brudu w
    klawiaturze, więc wymieniłbym od razu klawiaturę - koszt nowej do
    ThinkPada to ok. 150 zł. Czyli z dyskiem wychodzi prawie 1400 zł i jeśli
    ekran ok. to masz fajnego ThinkPada na lata.

  • 13. Data: 2014-11-14 01:23:59
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    t...

    R.e.m.e.K pisze tak:

> [...]

    >Ale czy na szkoleniu wystarczy jaj, żeby wyciągnąć zabytek na stół :)

    >Dzieci Androida mogą się nie poznać i pomyśleć, że to kasa fiskalna.

    Aaa, tu Cię boli :) Minus pięć do lansu to faktycznie, dla niektórych,
    dramat na maksa :P

  • 14. Data: 2014-11-14 01:39:25
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-11-13 22:08:25 niejaki ggs napisał:
    > A wlasnie dla mnie na ten przyklad design Thinkpadow od czasow T20 po dzisiejsze
    jest i bedzie fenomenalny.

    mnie też

    dlatego dożynam czwartego t61
    bez baterii i dysku - 300zł (polizingowiec)
    :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 15. Data: 2014-11-14 01:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > ThinkPada to ok. 150 zł. Czyli z dyskiem wychodzi prawie 1400 zł i jeśli
    > ekran ok. to masz fajnego ThinkPada na lata.

    Ale za 1400 to mozna kupić nowego chyba...
    http://allegro.pl/thinkpad-t530i-fullhd-intel-i3-311
    0m-win7-pro-
    i4789249753.html
    http://allegro.pl/i4789249753.html

  • 16. Data: 2014-11-14 07:30:27
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-14 o 01:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Ale za 1400 to mozna kupić nowego chyba...
> [...]
    O właśnie i tu sedno. Cena 1000zł za taki laptop nie jest okazyjna, bo
    jak się doliczy baterię, dysk, pamięć to wychodzi nowy jak wyżej. Sam
    rok temu tak przerabiałem temat i skończyło się na zakupie nowego T430 w
    okazyjnej cenie.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2014-11-14 09:03:50
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Poldek wrote:
    > ThinkPady, szczególnie seria T to wyjątkowo trwałe komputery.

    Crash test Lenovo ThinkPad T410
    www.youtube.com/watch?v=yIa4q5s6RlA
    Water Test of Working Thinkpad T60
    www.youtube.com/watch?v=1SWi6LlFGjk

    Mozna rozwazyc tez serie Dell Latitude E64** badz E65**.

    Majka, nie kupuj plastikowego, marketowego, blyszczacego badziewia!
    Szczeslwy posiadacz ThinkPadow T500 i X200S :)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 18. Data: 2014-11-14 10:12:38
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 13 Nov 2014 23:24:56 +0100, PiteR napisał(a):

    > Ale czy na szkoleniu wystarczy jaj, żeby wyciągnąć zabytek na stół :)
    >
    > Dzieci Androida mogą się nie poznać i pomyśleć, że to kasa fiskalna.

    I jak juz te dzieci pomysla, ze to kasa fiskalna to ... no wlasnie, co? Dadza Ci bana
    na
    fejsie? Czy skasuja Twoj numer z iPhona? Czy JESZCZE STRASZNIEJSZE poczynia rzeczy?
    Naprawde bycie w kregu takich pustakow jest jakas wartoscia? Stonehenge z nich i tak
    nie
    powstanie ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 19. Data: 2014-11-14 10:37:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Irokez wrote:

> [...]
    > jak się doliczy baterię, dysk, pamięć to wychodzi nowy jak wyżej. Sam
    > rok temu tak przerabiałem temat i skończyło się na zakupie nowego T430 w

    Pamięci ma 4 GB, więc nie trzeba kupować.

  • 20. Data: 2014-11-14 15:34:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2014 08:03:50 +0000 (UTC), astro napisał(a):

    > Majka, nie kupuj plastikowego, marketowego, blyszczacego badziewia!
    > Szczeslwy posiadacz ThinkPadow T500 i X200S :)

    Mialem ThinkPada za czasow IBM (ok. 2001-2002 roku). Wtedy to byl solidny
    sprzet, ale teraz mialbym watpliwosci.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl