  • Data: 2019-03-16 11:59:54
    Temat: Re: Liczniki.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ciekawe czy nowa ustawa wprowadza obowiązek naprawy /wymiany takich
    > liczników Bo jak nie to taki licznik staje na 400tys ty jeżdzisz
    > kolejne 400tys, przy sprzedażny w umowę wpisujesz: "stan
    > licznika-400tys" i jesteś uczciwy sprzedawca

    Teraz tez tak jest - jedni sprzedawcy pisza PRZEBIEG a drudzy STAN
    LICZNIKA

    > Można jeszcze dopisać"faktyczny przebieg nieznany nie mam jak
    > sprawdzić" Jak na allegro "komórka chyba sprawna ale nietestowana bo
    > nie mam ładowarki- negatywów i zwrotów nie przyjmuję"

    Byłoby to zgodne z prawdą.
    Ja mysle zrobic jeszcze inaczej.
    Cofnac licznik do 0 i leciec od nowa :)
    Własnie po to zeby miec swiadomosc prawdziwego przebiegu

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."