    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Liczniki.
    Date: Mon, 18 Mar 2019 21:19:22 +0100

    On 2019-03-18 21:14, Cavallino wrote:

    > Uczciwemu do niczego to potrzebne nie jest.

    Własność nie jest potrzebna? Co to za brednie?!

    > Boli tylko oszustów.

    Mnie tam boli jak złodziej zabiera mi moją własność i jakoś nie ma dla
    mnie znaczenia czy w majestacie prawa czy tak se.

    > Mniej więcej tak samo tylko pijusom przeszkadza limit spożycia, po
    > którym za kółko nie można wsiadać.

    To jest kompletnie bez związku. Właściciel ma normalnie prawo do pełnej
    dowolności w używaniu swojej własności.

    > Normalny człowiek liczników nie kręci, po pijaku nie jeździ, za to jest
    > ofiarą tych dwóch grup.

    Liczniki są dla właścicieli a nie obiboków, którzy tylko chcą znać
    przebieg cudzego samochodu.