  • Data: 2019-03-20 00:01:38
    Temat: Re: Liczniki.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-19 17:31, Cavallino wrote:

    > Kręcenie licznikiem nie jest potrzebne.

    Do czego? Właściciel decyduje o swojej własności. Może mu jest potrzebne
    a może nie.

    > Szczególnie właścicielowi, który pragnie nim być.

    Właściciel który pragnie być właścicielem, właścicielem nie jest i nic
    nie powinien mieć do cudzej własności.

    >  Co to za brednie?!

    > To protestuj jak zabiera, a nie że sam nie będziesz mógł jej zabrać
    > komuś innemu, wciskając mu złoma z przekręconym licznikiem.

    O czym Ty pierd...sz? Ja nikomu nie chcę niczego wciskać. Jak ktoś
    uważa, że mu nie pasuje samochód który ktoś inny sprzedać to go nie kupuje.

    > Samochód pijaka też jest samochodem pijaka i też chciałby go sobie
    > poużywać gdy się schleje.

    Wróć jak wytrzeźwiejesz.

    > I właścicielom taki zakaz w niczym nie przeszkadza.
    > Chyba że chcą oszukać następnego nabywcę - wtedy słusznie, że im się tu
    > utrudnia.

    Ty chyba masz coś nie tak z deklem. Właściciel ma prawo decydować o
    stanie licznika zdecydowanie bardziej niż ten czy inny kajtuś piszący na
    niusy albo chcący kupić używany samochód za jakieś grosze. To zupełnie
    elementarne jest.