  • 31. Data: 2019-11-19 11:24:28
    Temat: Re: Linux w module
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > Ile ma żadnej różnicy dla prawomyślnej osoby. Dla niej w obu przypadkach
    > urzadzenie nie istnieje. Dopuszczasz w domyśle możliwość obejścia
    > pierwszej lub drugiej opcji.

    Daj spokój z tym nieistnieniem. Dlaczego ma nie dopuszczać? Skąd wziąłeś
    prawomyślność? Czy rootowanie telefonów jest nieprawomyślne? Czy jest
    nielegalne? Dyrektywa miała ograniczyć grzebanie w sprzęcie a nie je
    delegalizować albo penalizować.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 32. Data: 2019-11-20 08:14:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Nov 2019 11:24:28 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@g...net> wrote:
    > nielegalne? Dyrektywa miała ograniczyć grzebanie w sprzęcie a nie
    > je
    > delegalizować albo penalizować.

    Jak sobie wyobrażasz uzyskanie ograniczenie grzebania bez
    wprowadzenia delegalizacji produkcji/dystrybucji sprzętu
    umożliwiającego tą czynność?? Jedno wynika z drugiego.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2019-11-20 08:25:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Z trzeciej strony - próbowałem :D ale to w moim przypadku nie dawało
    > mierzalnej poprawy zasięgu, z resztą i tak bym wyłączył. Lepiej postawić
    > drugi AP niż przebijać się nie wiadomo jaką mocą przez ściany.

    Bo do efektu musiałbyś tę moc podnieść także w laptopie/telefonie/drugim
    AP czy innym urządzeniu "odbiorczym" jako, że oba są nadajnikami... Co z
    tego, że transmisje jednego dolecą do celu z dobrym poziomem skoro nie
    doleci odpowiedź zwrotna?

    Co innego jak zrobisz radiolinię i zmodyfikujesz obie końcówki. Wtedy to
    ma sens.

  • 34. Data: 2019-11-20 09:35:57
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > Jak sobie wyobrażasz uzyskanie ograniczenie grzebania bez wprowadzenia
    > delegalizacji produkcji/dystrybucji sprzętu umożliwiającego tą czynność??
    > Jedno wynika z drugiego.

    Przeczytaj jeszcze raz. Nie pisałem o braku delegalizacji
    produkcji/dystrybucji.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 35. Data: 2019-11-20 09:46:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Nov 2019 09:35:57 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@g...net> wrote:
    > Przeczytaj jeszcze raz. Nie pisałem o braku delegalizacji
    > produkcji/dystrybucji.

    To jak chcesz ograniczyć użytkownikom grzebanie w sprzęcie? Bo chyba
    o tym mowa? Efekt ograniczenia grzebania uzyskać można tylko na dwa
    sposoby:
    1. Brytyjski zakazać tego tylko przez zapis prawny, że "nie wolno, bo
    nie". Przykład z reakcją społeczeństwa na próbę zakazania u nich
    palenia papierosów w domu świadczy o tym że społeczeństwu szanującemu
    prawo wystarczy sam zakaz.
    2. Polskii: zakazać używania, korzystania, produkcji i dystrybucji
    pod karą grzywny i wieloletniego więzienia.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2019-11-20 10:06:48
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > To jak chcesz ograniczyć użytkownikom grzebanie w sprzęcie?

    Pisałem już:

    > Dyrektywa miała ograniczyć grzebanie w sprzęcie a nie je delegalizować
    > albo penalizować.

    To zdanie mówi o braku penalizacji grzebania w sensie tego, co ze sprzętem
    robi użytkownik. Nie mówi o braku penalizacji produkcji. Tak, ma być
    penalizacja produkcji. Nie wiem skąd wziąłeś, że nie ma być penalizacji
    produkcji.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 37. Data: 2019-11-20 10:20:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Nov 2019 10:06:48 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@g...net> wrote:
> [...]
    > być
    > penalizacja produkcji. Nie wiem skąd wziąłeś, że nie ma być

    Ja też o tym mówię, więc w czym problem? Skoro jest penalizacja
    produkcji to nie ma produktu spełniającego oczekiwania ergo nie mam
    urządzenia.

    --
    Marek

  • 38. Data: 2019-11-20 11:43:41
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > Ja też o tym mówię, więc w czym problem?

    Że nie zauważyłeś, że się z Tobą zgadzam :)

    > Skoro jest penalizacja produkcji to nie ma produktu spełniającego
    > oczekiwania ergo nie mam urządzenia.

    No nie masz. A potem rootujesz i masz.

    --
    Grzegorz Niemirowski