  • 1. Data: 2019-11-12 16:31:39
    Temat: Kurs CPLD Piotra Wyderskiego
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Hej,

    Kojarzę, że w EdW albo EP przewinął się kiedyś kurs programowania układów
    CPLD Piotra Wyderskiego.

    Kojarzycie może, w którym numerze się zaczął?

  • 2. Data: 2019-11-12 16:36:31
    Temat: Re: Kurs CPLD Piotra Wyderskiego
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Queequeg wrote:

    > Kojarzę, że w EdW albo EP przewinął się kiedyś kurs programowania układów
    > CPLD Piotra Wyderskiego.
    >
    > Kojarzycie może, w którym numerze się zaczął?

    Styczniowym. :-D

    Pozdrawiam, Piotr

  • 3. Data: 2019-11-12 16:58:34
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Styczniowym. :-D

    Styczeń 2019? Ano... jest. Dzięki!

    Dostałem jeszcze info, że w EdW 2008-2009 (od września 2008 do kwietnia
    2019) był jakiś kurs CPLD. Zakładam, że już trochę zdezaktualizowany...