  • 1. Data: 2010-02-08 13:04:57
    Temat: Re: Logitech Z-5500 jaki kabel glosnikowy
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "m"
    >witam,
    >poniewaz musze juz teraz puscic odpowiednie
    >kable glosnikowe w scianach, a jescze nie jestem
    >szczesliwym posiadaczem tego zestawu mam pytanie czy
    >w glosnikach tej klasy wystarczy zwykly przewod
    >glosnikowy za 1.5zl/mb z castoramy. Nie mam
    >audiofilskiego sluchu.

    Ważne jest praktycznie tylko jedno - żeby miał jak najmniejszą oporność,
    czyli był możliwie gruby.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 2. Data: 2010-02-08 13:11:50
    Od: m <f...@f...pl>

    On Mon, 08 Feb 2010 14:04:57 +0100
    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "m"
    >
    > Ważne jest praktycznie tylko jedno - żeby miał jak najmniejszą
    > oporność, czyli był możliwie gruby.

    hmm, bo oryginalne kable od tego zestawu, ktore obejrzalem sobie w
    sklepie to sa 2x0.75, czyli cieniutkie i teraz tez myslalem o takich
    samych, kupic grubsze? 2x1.5?

  • 3. Data: 2010-02-08 13:19:04
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >hmm, bo oryginalne kable od tego zestawu, ktore obejrzalem sobie w
    >sklepie to sa 2x0.75, czyli cieniutkie i teraz tez myslalem o takich

    Jak chcesz, możesz zostać i przy 0.75. Ale im dłuższe, tym większe
    straty sygnału będziesz mieć. Zwłaszcza jeśli chcesz puścić pierdyliard
    metrów w ścianie. Z kolei im grubszy kabel, tym sztywniejszy będzie i
    mniej wygodny do układania itd.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 4. Data: 2010-02-08 13:20:22
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > hmm, bo oryginalne kable od tego zestawu, ktore obejrzalem sobie w
    > sklepie to sa 2x0.75, czyli cieniutkie i teraz tez myslalem o takich
    > samych, kupic grubsze? 2x1.5?

    MOzesz kupic grubsze. Cenowo chyba nie wyjdzie sporo wiecej.

  • 5. Data: 2010-02-09 12:44:10
    Od: m <f...@f...pl>

    On Mon, 08 Feb 2010 14:19:04 +0100
    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:

> [...]
    > pierdyliard metrów w ścianie. Z kolei im grubszy kabel, tym
    > sztywniejszy będzie i mniej wygodny do układania itd.

    mam glupie pytanie, czy oznaczenie srednicy (bo rozumiem, ze to
    srednica jest) tyczy sie samego miedzianiego przewodu, czy liczone to
    jest razem z izolacja?

  • 6. Data: 2010-02-09 12:52:36
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >mam glupie pytanie, czy oznaczenie srednicy (bo rozumiem, ze to
    >srednica jest) tyczy sie samego miedzianiego przewodu, czy liczone to

    Sam przewód, rzecz jasna. :-)
    Poza tym, to nie średnica, tylko pole przekroju wyrażone w mm^2.

    --
    `b K...@e...eu.org d'