    From: Jacek <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lutownica, ciąg dalszy
    Date: Sun, 16 Apr 2023 10:31:19 -0000 (UTC)

    W dniu Sun, 16 Apr 2023 03:22:40 -0700 (PDT), użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

> [...]
    5.105b1c24siGzKg&gatewayAdapt=glo2pol

    > Nie stalowy tylko żelazny, Fe. Oni wiedzieli co robią dając grot z Fe a
    > że ty nie wiesz po co to twoja wina.

    Zenuś, zmarnowałeś dobrą okazję by siedzieć cicho. Jak zwykle, zresztą,
    pisanie u ciebie wyprzedza myślenie. Groty są zrobione ze stali, ponieważ
    czystego żelaza używa się wyłącznie jako odczynnika chemicznego. Tylko
    jeden z grotów ma międzywarstwę miedzianą a inne nie. A moje zastrzeżenia
    dotyczą nie użycia stali tylko braku miedzianej warstwy w niektórych
    grotach.

    --
    Jacek