    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 12 Sep 2015 02:00:13 -0700 (PDT)
    Subject: Re: MC10198
    From: s...@g...com

    użytkownik Tornad napisał:

    > Cztalem gdzies, kiedys, ze jakas powazna firma naukowo-badawcza produkuje
    > dzialko przeciwkomarowe. Kosztuje ono drobiazg, "only" 10 tys. dolarow.

    http://spectrum.ieee.org/img/05LaserBugZapperP4-1375
    366823613.jpg

    10tys kosztuje jeden obiektyw.

    > Chce ten projekt udoskonalic w sensie znaczaco obnizyc jego cene.

    Zaraz chwila? W nocie aplikacyjnej mc10198 widnieje
    Min Trigger Pulse Width 2ns, Min Timing Pulse Width 10ns
    i jakoś 100MHz nie chce mi wyjść? A gdzie wyprowadzenia,
    gdzie sterowanie?

    > Dziala to w ten sposob, ze system sledzacy lot komara sledzi trajektorie jego
    > lotu i w odpowiednim momencie, po namierzeniu i lokalizacji, strzela do niego
    > silym dzialkiem laserowym w efekcie czego komarowi odpala sie skrzydlo i spada
    > na ziemie jak samolot trafiony perszingiem.

    Masz budżet Bila?

    > W chwili obecnej gdy popularny GPS kosztuje reltywnie centy, postanowilem
    > wykorzystac te technologie i udoskonalic jakze niezbedne zapewniajace spokojny
    > sen, urzadzenie.
    >
    > Potrzeba trzy lub cztery zsynchonizowane generatory krotkich impulsow
    > laserowych, pelniacych role satelitow stacjonarnych.

    Biali ludzie zasiedlają jerzyki albo wstawiają siatkę w okna,
    ew. jakaś chemia do kontaktu i odparowywanie czegoś tam.

    > Mile widziane beda rowniez pomocne przy konstrukcji uwagi i zastrzezenia osob,
    > ktore maja doswiadczenie w walce z domowymi intruzami i innymi pasozytami.

    Ochujałeś? Od ostatniego tematu minął rok, w tym czasie
    znalazłeś kandydata na jeden podzespół z całości, wróżę:
    całość zajmie ci pow. 150 lat czyli nigdy. Zejdź na ziemie.
    To urządzenie robił sztab ludzi sponsorowany przez microsoft.