  • Data: 2018-07-04 22:31:28
    Temat: Re: MŁOTEK
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 lipca 2018 08:21:00 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 04 Jul 2018 12:41:38 GMT, Marcin Debowski

    > Dobrze że kastetu nie zaproponował, a przecież mógł!
    >
    > BTW każda kijanka ma blokadę WSZYSTKICH
    > drzwi załączaną po stronie pasażera? Po co?

    Taka logika, w czym ona gorsza od wyznaczenia glownych drzwi blokujacych reszte albo
    autmatycznego blokowania drzwi po jakims czasie?
    Albo ryglowania bagaznika po zatrzasnieciu go.

    Ty wiesz ile ja sie nastresowalem aby przypadkiem klucza w bagazniku nie zostawic
    przy jakichs przeladunkach?

    Do tego jakis fordowski patent na kody guzikowe i milion opcji jak to sie ma
    zachowywac.

    Widac sie starzeje bo nie ogarniam tego :)

    A najbardziej mi pasowalo jak drzwi kierowcy dalo sie zaryglowac tylko kluczykiem.
    Mialem tak we fiescie. Nawet ze srodka sie nie dalo ryglowac.
    To nie byl ficzer, cos w zamku bylo nie tak.
    I mnie to cieszylo bo moglem zamknac auto tylko od zewnatrz.
    Jak chcialem od srodka to moglem otworzyc szybe, zamknac sie i szybe podniesc.
    Nigdy slusarza mi nie trzeba bylo ;)