  • 1. Data: 2018-07-04 14:35:59
    Temat: MŁOTEK
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/dwuletnia-amelka-zamknela-sie-w
    -samochodzie-straz-wybila-okno,851059,s.html

    wydacie 15 zeta i oszczedzicie strazakom wyjazdu

    https://allegro.pl/mlotek-ratowniczy-do-auta-samocho
    du-autobusu-i5525625200.html#imglayer

  • 2. Data: 2018-07-04 14:41:38
    Temat: Re: MŁOTEK
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-07-04, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
    > https://www.tvn24.pl/dwuletnia-amelka-zamknela-sie-w
    -samochodzie-straz-wybila-okno,851059,s.html

    > wydacie 15 zeta i oszczedzicie strazakom wyjazdu

> [...]

    I będziesz go nosił ze sobą w sakwojażyku czy portmonetce?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2018-07-04 15:09:06
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-07-04 14:35, p...@g...com wrote:

    > https://www.tvn24.pl/dwuletnia-amelka-zamknela-sie-w
    -samochodzie-straz-wybila-okno,851059,s.html

    > wydacie 15 zeta i oszczedzicie strazakom wyjazdu

    jak ktos nie umie tego zrobic gasnica, lyzka do opon lub kamieniem to
    i mlotek za pietnastaka sam moze z rozpaczy zadzwonic po strazakow.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2018-07-04 15:10:47
    Od: p...@g...com

    Krzątającą się nerwowo przy aucie kobietę zauważył pan Dominik, który właśnie miał
    odjeżdżać po zakupach. Dowiedział się, co się stało i próbował wybić szybę w aucie
    pani Agaty. Jednak bez skutku, nie miał ostrego narzędzia.

    ja mam kup i ty :-)

  • 5. Data: 2018-07-04 15:12:36
    Od: p...@g...com

    --jak ktos nie umie tego zrobic gasnica, lyzka do opon lub kamieniem to
    i mlotek za pietnastaka sam moze z rozpaczy zadzwonic po strazakow.

    wiemy tylko ze mial telefon :-)

  • 6. Data: 2018-07-04 15:21:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 04 Jul 2018 12:41:38 GMT, Marcin Debowski

    > I będziesz go nosił ze sobą w sakwojażyku czy portmonetce?

    Dobrze że kastetu nie zaproponował, a przecież mógł!

    BTW każda kijanka ma blokadę WSZYSTKICH
    drzwi załączaną po stronie pasażera? Po co?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2018-07-04 15:28:41
    Od: p...@g...com

    --BTW każda kijanka ma blokadę WSZYSTKICH drzwi załączaną po stronie pasażera? Po co?

    raczej na srodkowej konsoli ?

  • 8. Data: 2018-07-04 15:35:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-07-04, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
> [...]
    odjeżdżać po zakupach. Dowiedział się, co się stało i próbował wybić szybę w aucie
    pani Agaty. Jednak bez skutku, nie miał ostrego narzędzia.

    Myślę sobie, że pan Dominik coś kiepsko kombinował.

    > ja mam kup i ty :-)

    Lepiej namów Dominika.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2018-07-04 15:35:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wed, 04 Jul 2018 12:41:38 GMT, Marcin Debowski
    >Dobrze że kastetu nie zaproponował, a przecież mógł!

    Kastety ponoc zakazane.

    A pani nie miala pierscionka z brylantem ?

    J.

  • 10. Data: 2018-07-04 15:43:01
    Od: p...@g...com

    --A pani nie miala pierscionka z brylantem ?

    Rozowa Pantera to fikcja a nie real :-)