  • 1. Data: 2009-01-01 13:37:44
    Temat: Re: MOBO dla stabilnego kompa
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    smok wrote:
    > Szukam jakiejś płyty głównej, nie musi to być jakieś ultranowoczesne
    > rozwiązanie, dla mnie najbardziej liczy się ogromna stabilność i
    > bezpieczeństwo danych. Nie wiem czy pchać się już w LGA1366 czy jeszcze

    Może po prostu jakiś model serwerowy Intela, Tyana czy in-
    nego producenta znanego z tego typu produktów?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 2. Data: 2009-01-01 21:22:38
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 01 Jan 2009 14:37:44 +0100, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    >Może po prostu jakiś model serwerowy Intela, Tyana czy in-
    >nego producenta znanego z tego typu produktów?

    Z płytami Tyan-a trzeba czasami uważać jeśli używa się mieszanki
    dysków PATA i SATA. Potrafią sobie przestawić ni z tego ni z owego
    kolejność bootowania dysków. Ale jak sie nic nie przełącza to płyty
    które po prostu działają - zapomina się że są. Tylko że będą
    oczywiście ciut droższe niż płyty do stacji roboczych. Ale np.
    bezproblemowo odpalałem niedawno 5 maszyn kazda po 4 sztuki
    4-rdzeniowych Opteronów i 64GB RAM-u każda. Tylko że nie jako stacja
    robocza a częśc klastra obliczeniowego ;-)

    Zdrówko