  • Data: 2018-02-16 18:53:29
    Temat: Re: MSelektronik - prośba o opinie
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie właśnie przyszła paczuszka z TME. Wysłana o 22.58 (!),
    > rano na biurku. Zapomnieli mi wysłać termistorów SMD,
    > więc chciałem napisać reklamację, włączam pocztę, a tam
    > drugi list przewozowy dot. paczki z brakującymi elementami.
    > Szczęka mi opadła, nie jestem przyzwyczajony do takiej
    > jakości obsługi przez polskie firmy. Tak trzymać, panowie!

    Jak mi raz przysłali rezystory SMD i jakieś układy iodp nieprawidłowe,
    to po zgłoszeniu dosłali poprawne, oczywiście bez potrzeby zwracania
    tych pomyłkowych. Rzadko się im takie pomyłki zdarzają, ale bywa.

    Przed chwilą otworzyłem paczkę od nich, zamówiłem sobie m.in. 1 egz.
    wyświetlacza LCD, takiego prostego 128x64, bo muszę przetestować zanim
    kupię 30 szt.
    Kuśwa - zapakowany w plastykowe pudełeczko, z gąbeczką :) Chyba lekka
    przesada, ale fakt - przyjemne to.

    > Nie rozumiem -- Chińczyk przysyła cięte z rolki. Kupisz rolkę, to nic
    > nie będzie ciął. Problem tylko taki, co na tej rolce będzie. :-)

    Pisałem to nie a propos chinoli, tylko raczej naszych sprzedawców
    drobnych, co to się nie przejmują takimi detalami, i wrzucą MCU w TQFP
    do woreczka :)