  • Data: 2009-01-06 11:46:23
    Temat: Re: Maja jaja czy to już głupota?
    Od: "huck" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dysiek" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:gju1bc$b9v$1@inews.gazeta.pl...

    > We Wroclawiu mialbys ciagle zimna pizze :-) Albo przynamniej od rana do
    > 19.00 z powodu korkow :-)
    i dlatego som skutery czego ludzie z mniejszych miast pojac nie moga :-)

    a tera w temacie ogólnonarodowym:
    Jak zwykle wyszło ze pracodawcy sa be a pracownicy sa cacy i tacy biedni
    jak słusznie ktoś zauwazył nikt ich do tego nie zmusza a tłumaczenie że sa
    niewykształceni itp i innej pracy nie znajda
    zbliża nas niebezpiecznie do socjalizmo-komunizmu, jak nie potrafia sie
    postawic czy zmienic roboty to ja sie nie poczuwam
    do tego zeby sie nimi zajmować (ani przejmować), świat jest tak skonstrowany
    że gówno też ktoś musi wyrzucać
    owszem owszem za komuny wszyscy mieli miec sucho-ciepło-pewnie ale jakoś
    nnie wyszło bo kiedy juz w trosce o pracownika
    znacjonalizowano wszystkie wieksze fabryki zeby było ze
    czy-sie-stoi-czy-sie-lezy-pensja-sie -nalezy to gdzies znikneły zyski.

    Wiem , wiem jestem frustrat bo mojej rodzinie tez UKRADZIONO fabryke, bo
    inaczej tego nazwać nie można
    pozdroo
    huck