  • 1. Data: 2009-01-05 12:13:29
    Temat: Maja jaja czy to już głupota?
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    We Wrocławiu jak i wielu innych miastach spadło dużo śniegu.
    Telepizzy jednak to nie szkodzi wysyłać dostawców skuterami do klientów.
    Wczoraj widziałem kilku takich z torbą na plecach zasuwających skuterami po
    śniegu.
    IMO to już przegięcie jeździć w takich warunkach zarobkowo.
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-01-05 13:14:20
    Temat: Re: Maja jaja czy to już głupota?
    Od: n...@s...com

    On Mon, 5 Jan 2009 13:13:29 +0100, "Alti" <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    >śniegu.
    >IMO to już przegięcie jeździć w takich warunkach zarobkowo.

    A co maja robic ? Isc na zasilek czy Ty im zasponsorujesz ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 3. Data: 2009-01-05 13:45:53
    Od: Seba <s...@g...pl>

    n...@s...com napisal w wiadomosci
    news:sr14m4177a9euu9h8cus352f1dpuh9f66r@4ax.com :

    > A co maja robic ? Isc na zasilek czy Ty im zasponsorujesz ?

    Chlopaki robia co musza, ale jednak pracowdawca przegina i to dosyc
    mocno.

    Mnie 2 lata temu (jak te mrozy zaj...e byly) w WRC wyprzedzil taki
    jegomosc (lod ze sniegiem na drodze, miasto sparalizowane przez opady
    sniegu) z pizza na plecach - neistety ale nie dojechal do klienta.
    Pierdyknal na srodku skrzyzowania, po lekkim traceniu hamulca - IMO nie
    mial szans na skuteczne dojechanie na miejsce.
    Wlasciciela firmy, przymuszajacego ich do pracy w takich warunkach, bym
    jednak staral sie jakos scignac (nie mam pojecia z jakiego zakresu
    prawa) - tak na zdrowy rozsadek to oni narazaja zdrowie tych ludzi na
    szwank.

    Sebastian S.

  • 4. Data: 2009-01-05 14:28:24
    Od: AlFire <s...@g...com>

    Alti wrote:
> [...]
    > Telepizzy jednak to nie szkodzi wysyłać dostawców skuterami do klientów.
    > Wczoraj widziałem kilku takich z torbą na plecach zasuwających skuterami

    pewno zmienil na opony zimowe ...

  • 5. Data: 2009-01-05 14:45:21
    Od: n...@s...com

    On Mon, 5 Jan 2009 13:45:53 +0000 (UTC), Seba
    <s...@g...pl> wrote:

    >Chlopaki robia co musza, ale jednak pracowdawca przegina i to dosyc
    >mocno.

    No to nie zamawiac w telepicy i po ptokach :)

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2009-01-05 14:48:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Seba wrote:

    > IMO
    > nie mial szans na skuteczne dojechanie na miejsce.

    bzdura...

    Kiedy byl;em w wkieku, kiedy jeździlem piździdkiem napędzanym silnikiem
    50/80ccm mialem małą hondke (MB-8). Chinskich skuterów wtedy jeszcze w
    polsce nie było, co najwyżej Jawki itp. Moja Hondka była cięzsza pewnie od
    takiego dzisiejszego skuterka, a jednak dało sie z powodzeniem jeździć po
    śniegu opierając sie na sile nóg pozostawiopnych na ziemi, które robiły za
    narty. Mozna było dryftowac i bawić sie. Skuteczność hamowania pozostawiała
    wiele do życzenia, ale wystarczyło troche wyobraźni i tyle.
    Sęk w tym, ze trzeba tej wyobraźni troche mieć i ... mieć troche siły w
    nogach, zeby utrzymać motorek w pionie bez względu na uślizgi.

    ps. a co do szefów przymuszających kogoś do jazdy - kolego - czy Oni mają
    bat nat sobą i torturami ktoś ich zmysza do jazdy? Pracują tam i tyle. Jak
    warunki pogodowe im przeszkadzają mogą znaleźć prace w supermakrecie przy
    kasie... niestety takie jest życie.

    To nie kraj trzeciego świata, zeby ktoś był zmuszany do jazdy skuterem po
    śniegu.

    Z drugiej strony postaw sie na miejscu wlasciciela takiej pizzerii - co na
    Jego miejscu byś zrobił?! Tak poważnie pytam.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2009-01-05 14:55:41
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości
    > - co
    > na Jego miejscu byś zrobił?! Tak poważnie pytam.

    Chłopie, przeczytaj jeszcze raz uważnie to co sam napisałeś. Jeśli stwierdzisz,
    że nie pierdolisz to postawię Ci flaszkę. Według mnie po prostu pierdolisz. I to
    takie bzdury, że nie wiem czy walisz w chuja czy na poważnie...

    --
    McGregor

  • 8. Data: 2009-01-05 15:14:02
    Od: "GumoL" <d...@g...pl>

    Alti <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > śniegu.
    > IMO to już przegięcie jeździć w takich warunkach zarobkowo.

    No to nasi (Włocławek) mają lepiej. Jeżdżą daewoo tico - przynajmniej na
    głowę im nie pada.

    pozdrowienia,

    GumoL

  • 9. Data: 2009-01-05 15:23:28
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > No to nasi (Włocławek) mają lepiej. Jeżdżą daewoo tico - przynajmniej na
    > głowę im nie pada.

    Ale pizzę wszyscy chcą mieć jak najtaniej. Ciekawe co powiedzielibyście,
    gdyby Wasza pizzernia przysłała ulotkę: " w trosce o naszych pracowników
    kupiliśmy im pojazdy z podgrzewanymi siedzeniami oraz z pełnym pakietem
    bezpieczeństwa. Kosztowało nas to mnóstwo kasy, więc od dziś pizza nie
    kosztuje 30 PLN a 70 PLN. Dziękujemy za wyrozumiałość".

    Wszyscy gonią za kasą, więc ... Skoro goście na skuterkach chcą jeździć to
    ich sprawa. Gdyby mieli jaja, to postawiliby się wszyscy właścicielowi i
    może ten coś wymyśliłby. A tak? Są dymani.

  • 10. Data: 2009-01-05 15:39:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    McGregor wrote:
> [...]
    > stwierdzisz, że nie pierdolisz to postawię Ci flaszkę. Według mnie po
    > prostu pierdolisz. I to takie bzdury, że nie wiem czy walisz w chuja

    powaznie pytam i nie pierdole.

    Jak górnik nie bedzie miał ochoty pracowac w ciemnościach - moze zmienić
    zawód.
    Jak dostawca pizzy jeżdzący na skuterku nie chce jeździć zimą - niech weźmie
    urlop/zmieni prace

    Nie bardzo rozumiem. Przecież to nie są służbowe skuterki a prywatne. Nikt
    nikogo nie zmusza do jazdy. Chcesz - będziesz jeździł, nie chce nie bedziesz
    jeździł. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi...

    Jak facet ktory wozi swinie bedzie narzekał na smród - ma dostać maske
    przeciwgazową? Moze zmienić prace ..

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl