  • Data: 2017-11-23 11:57:39
    Temat: Re: Mala, dyskretna kamera
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-22 o 15:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale trzeba miec kabelek. Kabelek sie ma, ale oczywiscie sie gdzies
    > zapodzial.
    > Kabelek mozna byle jaki ... ale trzeba z laptopem zejsc do telefonu.
    > Bo OTG do telefonu to juz nie byle jaki :-)

    > karta praktycznie tak samo uzyteczna, mozesz zabrac i skopiowac.
    > oczywiscie trzeba miec czytnik, ale to zaden problem, poza tym, ze
    > oczywiscie moze sie zagubic razem z kabelkiem :-)
    >
    > Za to opcja telefonu/ekranu moze sie przydac gdzies w trasie, jak trzeba
    > bedzie pokazac jak to bylo.
    >
    > J.

    Kabelek zawsze mam w aucie, nie ma problemu.
    Teoretycznie mogę wyjmować kartę, ale to mikroSD - małe gówienko, które
    trudno wydłubać. W dodatku trzeba gdzieś to wsadzić, żeby nie posiało
    się w kieszeni. No i potem do odczytywarki w kompie też przez adapter. A
    najprościej byłoby wyposażyć kamerę w standardowe gniazdo USB, a po
    włożeniu pendrajwa automatycznie zgrałaby się zawartość z kamery na
    niego. Ale to kuźwa nie wymyślą - za proste.
    Podobnie jak chyba nie ma jeszcze auta, które odpowiadałoby moim
    potrzebom. No po prostu jestem wyjątkiem... :-)
    T.