  • 1. Data: 2017-11-21 21:30:36
    Temat: Mala, dyskretna kamera
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Poszukuje malej, dyskretnej kamery do rejestrowania jazdy "w razie
    czego". Jakosc nagrania oczywiscie "jak najlepsza" ;)
    W zasadzie ekran jest niepotrzebny, lepiej zamiast tego (albo
    jednoczesnie) by miala WiFi w celu latwiejszego transferu filmu na
    smartfona. Fajnie by bylo, zeby kamere mozna bylo podlaczyc przez kabel
    ze zwykla koncowa jak do smartfona czy Micro USB albo USB-C.
    Wyczytalem tez, ze lepiej jak kamera ma kondensator zamiast akumulatora
    bo ma szanse dluzej pozyc.
    Myslalem o Viofo WR1 chociaz ma jakies "mini USB".
    Czy ktos ma jakies propozycje? Pewnie wszystkie wymagania spelniaja tylo
    produktu typu "panie tak to tylko w Erze" ale moze jest cos podobnego...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2017-11-21 21:50:38
    Temat: Re: Mala, dyskretna kamera
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.11.2017 o 21:30, Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Poszukuje malej, dyskretnej kamery do rejestrowania jazdy "w razie
    > czego". Jakosc nagrania oczywiscie "jak najlepsza" ;)
    od jakiegoś czasu najlepszy stosunek jakości do ceny ma g1w

    > W zasadzie ekran jest niepotrzebny, lepiej zamiast tego (albo
    > jednoczesnie) by miala WiFi

    jak wifi? z dedykowaną aplikacją chyba. jakoś tą kamere muszis podłączyć
    do lokalnego routera, ona musi odpalić serwer ftp, ty z telefonu/kompa
    dać polecenie o kopiowaniu tego czy tamtego....
    więc albo dedykowana aplikacja i długie kopiowanie albo kabelek.
    Tyle ze w praktyce sporadycznie przenosi się cokolwiek z kamerki do
    telefonu/kompa.

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-11-22 01:31:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najlepszy stosunek jakosci do ceny ma kamera z gazetki selgrosa, ta za trzy dychy
    netto.

  • 4. Data: 2017-11-22 11:21:11
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktos ma jakies propozycje? Pewnie wszystkie wymagania spelniaja tylo
    > produktu typu "panie tak to tylko w Erze" ale moze jest cos podobnego...

    ja mam Mobius Active Cam do tego przedłużacz do obiektywu z ebaya, sam
    obiektyw ma ok 1,5cm średnicy przymocowany do osłony czujnika deszczu,
    kamerka powyżej tak, że widoczna tylko ze środka. Można się podpiąć
    telefonem kablem mini usb- micro usb.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2017-11-22 11:29:25
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obiektyw ma ok 1,5cm średnicy przymocowany do osłony czujnika deszczu,
    > kamerka powyżej tak, że widoczna tylko ze środka. Można się podpiąć

    *Action Cam nie active
    tutaj filmik z podobnym rozwiązaniem
    https://www.youtube.com/watch?v=9qx5fgy8f28

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2017-11-22 15:50:55
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-21 o 21:50, ToMasz pisze:

> [...]
    > więc albo dedykowana aplikacja i długie kopiowanie albo kabelek.
    > Tyle ze w praktyce sporadycznie przenosi się cokolwiek z kamerki do

    Wifi w kamerze samochodowej to kant d... potłuc. Bo żeby z tego
    korzystać, to trzeba być w aucie (choćby po to, żeby włączyć kamerę). A
    tedy szybciej się kopiuje kabelkiem podpiętym do kamerki (zwykle ten sam
    do zasilania i kopiowania). W dodatku przez takie Wifi skopiuje się
    wyłącznie do telefonu (na kompa nie ma apilkacji), więc potem i tak
    trzeba kopiować z telefonu.
    Ideałem byłaby kamera, która miałaby nagrywanie nie na kartę, ale na
    pendriva. I zabierasz go ze sobą z samochodu... Najwygodniejsza opcja.
    Ale takich chyba nie ma.
    T.

  • 7. Data: 2017-11-22 15:59:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >korzystać, to trzeba być w aucie (choćby po to, żeby włączyć kamerę).
    >A tedy szybciej się kopiuje kabelkiem podpiętym do kamerki (zwykle

    Ale trzeba miec kabelek. Kabelek sie ma, ale oczywiscie sie gdzies
    zapodzial.
    Kabelek mozna byle jaki ... ale trzeba z laptopem zejsc do telefonu.
    Bo OTG do telefonu to juz nie byle jaki :-)

> [...]
    >Ideałem byłaby kamera, która miałaby nagrywanie nie na kartę, ale na
    >pendriva. I zabierasz go ze sobą z samochodu... Najwygodniejsza

    karta praktycznie tak samo uzyteczna, mozesz zabrac i skopiowac.
    oczywiscie trzeba miec czytnik, ale to zaden problem, poza tym, ze
    oczywiscie moze sie zagubic razem z kabelkiem :-)

    Za to opcja telefonu/ekranu moze sie przydac gdzies w trasie, jak
    trzeba bedzie pokazac jak to bylo.

    J.

  • 8. Data: 2017-11-22 18:25:45
    Od: p...@g...com

    Jak zwykle komplikujesz banalny temat ;-)
    http://www.cateck.com/index.php?m=content&c=index&a=
    show&catid=48&id=82
    Przekładam kartę z g1wh i podpinam do telefonu lub pc, druga idzie do kamery

  • 9. Data: 2017-11-22 19:42:58
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-11-22 o 18:25, p...@g...com pisze:
    > Jak zwykle komplikujesz banalny temat ;-)
    > http://www.cateck.com/index.php?m=content&c=index&a=
    show&catid=48&id=82
    > Przekładam kartę z g1wh i podpinam do telefonu lub pc, druga idzie do kamery

    Telefon musi mieć OTG.

    yabba

  • 10. Data: 2017-11-22 20:38:21
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "tck" wrote in message news:ov3ji5$2ph$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > obiektyw ma ok 1,5cm średnicy przymocowany do osłony czujnika deszczu,
    > kamerka powyżej tak, że widoczna tylko ze środka. Można się podpiąć

    Też mam Mobiusa w samochodzie od kilku lat i bardzo dobrze się sprawuje.
    Kamerka wielkości pudełka zapałek, w dodatku do szyby skierowaną
    najmniejszym bokiem.

    --
    Axel