    From: "Andrzej W." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Maly, lekki, pewny wylacznik 20 i wiecej A?
    Date: Sat, 10 Jul 2010 17:09:18 +0200

    W dniu 2010-07-10 16:57, Jakub Jewuła pisze:

    > Jakim cudem cos tak niepozornego wytrzymuje pik
    > kilkaset amper to dla mnie tajemnica ;)
    >
    > Dzieki, ide tym tropem :)

    Przeważnie trzeba czytać to co jest napisane "małym drukiem" gdzieś na
    końcu. :-)

    Kup coś na niższe napięcie, będzie miało jeszcze mniejszą rezystancję
    przewodzenia.
    Sprawdź napięcie progowe, by mieć pewność, że przy minimalnym napięciu
    zasilającym tranzystor będzie "mocno" otwarty.
    Jeśli zasilanie jest poniżej 18V to bramkę możesz przełącznikiem
    przełączać bezpośrednio pomiędzy zasilaniem a masą.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej