  • Data: 2018-02-11 00:15:22
    Temat: Re: Mały offtop, kryptowaluty
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:5a7f77f8$0$660$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mówi Ci coś "święta inkwizycja", która wsławiła się swoją działalnością
    > przez ponad 600 lat?

    Że tak między wódkę a zakąskę... O którą z inkwizycji chodzi? Naszą polską,
    czy hiszpańską? Różnica jest zasadnicza.

    > Czy mówią Ci coś postaci: Galileusz, *Giordano Bruno, ***Roger Bacon,
    > Isaac Newton, ****Francesco degli Stabili z Ascoli, *****Miguel Servet?***

    Mnie coś mówi Mikołaj Kopernik, miał szczęście, bo sam był tym, kim Antonio
    Vivaldi, ten od 4 Zmór w Mro... wróć, 4 Pór Roku, czyli księdzem.
    Ale i Majka musieli ponoć w Norymberdze wydawać. (De revolutionibus orbium
    celestium OIDP)
    Ale tu o tranzystorach i miganiu diodami raczej piszemy (ja to robię na
    przerzutniku astabilnym, miga pięknie, dość miękko, wystarcza mi w
    zupełności, taki też dzwonek do drzwi na lata popełniłem, jeden przerzutek
    drugim miącha i ładnie ćwierka)... Więc się zrywam, odpoczywać (zazdroszczę
    Wam, bo nikt nie musiał 360 godzin pracy zrobić w styczniu...)

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...