  • 31. Data: 2013-08-16 12:14:08
    Temat: Re: Mam pomysła !
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:6654339955$20130815141601@squadack.com...

    > "Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako
    > przynęty[1][2], która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji."

    Szkoda, że zacytowałeś też zdania poprzedzającego ów tekst. Bo wg tego to sam też
    jesteś trollem. ;-)

    J.

  • 32. Data: 2013-08-16 12:17:58
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "ddddddd" <b...@e...com> napisał w wiadomości
    > jechałem w zeszłym tygodniu z okolic Jawora w stronę A4 - nie pamiętam w
    > którym miejscu bo rzadko tam jeżdżę - w terenie niezabudowanym jest
    > ograniczenie... do 30km/h ( z dopiskiem uszkodzona nawierzchnia).
    > Pomyślałem sobie, aa, nie spieszy mi się, będę jechał przepisowo - ale
    > wystraszyłem się aut za mną i pojechałem normalnie (nie wiem, 70,
    > 80km/h) nie odczuwając przy tym większych nierówności niż na innych drogach.
    > Dlaczego tego nie zgłosiłem? Nie wiem komu, nie wiem nawet w którym
    > miejscu ten znak był bo miejscowości nie znam, z resztą droga faktycznie
> [...]

    Pamiętam miejsce (ale nie pamietam miejscowości) w którym na drodz do tego miasteczka
    postawiono
    właśnie ograniczenie do 30 z adnotacją o uszkodzonej nawierzchni. Mój komentarz do
    małżonki byl taki, że widziałem już drogi gorszej jakości i nikt się specjalnie
    trudził by stawiać ograniczenia. I okazało się, że po drugiej stronie miasteczka była
    droga o podobnej nawierzchni ale bez znaków.

    J.

  • 33. Data: 2013-08-16 12:24:02
    Od: p...@g...com

    --Z tym ze to moze byc dupochron. Jak sobie kierowca cos uszkodzi ... to jego wina

    trafna diagnoza ale czasami prowadzi to do niebezpiecznych sytuacji np 30 km/h na
    drodze dojazdowej do portu gdzie normalnie jest 60 km/h, niemniej ryzyko wyplaty
    odszkodowac maleje do zera

    --Np jedna dziure w jezdni, ktorej nie oplaca sie remontowac :-)

    he he bez przesady ... raczej w gre wchodzi brak srodkow na inwestycje ew. ustalony
    juz termin, ktorego nie mozna zmienic np. w przypadku szybszej niz zakladano
    degradacji nawierzchni

    P.

  • 34. Data: 2013-08-16 13:12:47
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 16 sierpnia 2013 12:11:16 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > Tylko ze wypadkow coraz mniej, a stawka rosnie :-)

    > Miales ty kiedys samochod ?
    >
    > To bys chyba zauwazyl ze skladka jest jednak rozna.
    >
    > W Niemczech tez.

    > I potrafisz to poprzec cytatem z ustawy ?
    >
    > Moze byc i niemiecka, bo w polskiej na pewno nie znajdziesz.

    > Ciekaw jestem co ty za prase czytasz ... ale nie pij tyle przy
    >
    > czytaniu. Albo nie pal.

    > Fundusze, ktorych czlonkami (obowiazkowymi) sa ubezpieczyciele.
    >
    > No i to pokrywa przypadek bankructwa ubezpieczyciela (oraz u nas
    >
    > pojazdu bez OC), co jest przypadkiem bardzo rzadkim.

    Nie masz pojęcia ale niech Ci będzie. Z koniem kopał się nie będę. I tak jest to bez
    różnicy dla mnie według jakiego algorytmu działa OC komunikacyjne. Chcesz żeby ktoś z
    zarządu ustalał stawki? Masz rację ktoś z zarządu ustala stawki. Pozwalniali
    matematyków od liczenia ryzyka i teraz wizjonerzy z zarządu ustalają stawki.

  • 35. Data: 2013-08-16 13:45:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-16 11:13, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Mówiłem Ci już, że nie należy łamać linii

    I nie miałeś racji co przeczytałeś nie tylko w mojej wypowiedzi.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2013-08-16 22:16:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Aug 2013, Lewis wrote:

    > Tylko będzie problem jak chwilowo będziesz potrzebowac nagle
    > przekroczyć tę prędkość by ratować siebie...

    Znaczy tak jak w ciężarówkach "z kagańcem"?
    :>

    Wniosek taki, że za rozwiązanie lepsze zostanie uznane dawanie
    mandatu "z urzędu" (drogą administracyjną).
    Lepsze dla budżetu oczywiscie.
    Trudność taka, że trzeba ustalić kto ma mandat dostać, bo
    jeśli powodem "potrzeby ucieczki" był inny pojazd, to rzecz
    jasna on powinien być obdarowany :)

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2013-08-17 00:24:36
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 10:38:17 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    >
    > kłopotu.
    >
    > Każde nowe auto ma wmontowany GPS z modułem, który uniemożliwia jazdę z
    >
    > prędkości wyższą, niż przypisana na danym odcinku drogi.
    >
    > Starsze auta dostaną obowiązek montażu tego cudu techniki, podobnie, jak
    >
    > straganiarze dostali nakaz "mania" kas fiskalnych. Dotyczyć będzie to
    >
    > nawet aut z gaźnikiem - a co?
    >
    > Za niemanie modułu milion złotych kary, albo nawet dwa - idę na całość.
    >
    > W ten sposób raz na zawsze zniknie problem dyskusji na temat legalności
    >
    > radarów, miśków schowanych za przystankiem, straszników w krzakach itd.

    Jesteś drugi. Lem to przewidział w Powrocie z gwiazd. Dodatkowo ludzie byli
    betryzowani.

  • 38. Data: 2013-08-17 08:22:52
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-08-17 00:24, k...@g...com pisze:

    > Jesteś drugi. Lem to przewidział w Powrocie z gwiazd. Dodatkowo ludzie byli
    betryzowani.

    A Ty wiesz co jesz?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 39. Data: 2013-08-17 08:54:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > W ten sposób raz na zawsze zniknie problem dyskusji na temat legalności
    > radarów, miśków schowanych za przystankiem, straszników w krzakach itd.

    Że ten, który to wymyśla jest debilem.

  • 40. Data: 2013-08-17 11:46:50
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-08-17 08:54, Cavallino pisze:

    > Że ten, który to wymyśla jest debilem.

    A co powiesz o tych od prostych ogórków, drabiny i innych idiotyzmów UE.
    Myślisz, że tego nie klepną?