  • Data: 2018-10-01 22:51:59
    Temat: Re: Martwię się o pana...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.10.2018 o 22:27, Lisciasty pisze:

    > Ja nie twierdzę że to świętoszki i przyjaciele, ale patrząc na ponad
    > 20 lat spędzone za kółkiem, takich rasowych złośliwych skurwysynów
    > to może trafiłem w liczbie dwóch.

    Ja też nie narzekam. Trafiło się dwóch co chcieli łapówki, ale to akurat
    krawężniki z prewencji, nie drogówka.

    Ale ja nie o tym, tylko o braku szacunku do kusonów. Sami się zrobili
    kulsonami - przykro mi - policja utraciła jakikolwiek mój szacunek. I
    uprzedzając pytania czy jak ktoś mi będzie chciał wpierdol spuścić albo
    wjedzie mi w dupę to będę po nich dzwonił - tak - za to biorę kasę, pod
    przymusem i należy się jak psu micha. Natomiast mój szacunek utracili i
    już mnie nie oburza, ze ktoś traktuje ich jak okupanta. Jak robią tak mają.

    Zresztą obecny strajk, który niektórym tak się podoba, to jedynie
    negocjacje za ile ten honor sprzedają. Płatne przez władzę w pieniądzach
    obywateli których właśnie zdradzają.

    Shrek