  • 1. Data: 2018-10-01 08:20:13
    Temat: Martwię się o pana...
    Od: kk <k...@o...pl>

    Hej,

    Zostałem ostatnio pouczony by "zwracać uwagę na znaki ograniczenia
    prędkości". Wydaje mi się to zupełnie niepotrzebne. Ja przecież zawsze z
    uwagą oglądam wszystkie mijane znaki. Zostają one we mnie jak cola,
    odbija mi się po nich z godzinę jeszcze. Oglądanie znaków na drodze jest
    solą jazdy samochodem. Wjeżdżając na szeroką 3-pasową jezdnię muszę
    koniecznie pooglądać te znaki bo inaczej bym się zgubił i nie wiedział
    jak dalej żyć ...

    No ale do rzeczy ... czy te ścierwa w nieoznakowanych rejestrują gdzieś
    w systemie pouczenia konkretnego kierowcy?

  • 2. Data: 2018-10-01 09:32:21
    Temat: Re: Martwię się o pana...
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 01.10.2018 o 08:20, kk pisze:

    > No ale do rzeczy ... czy te ścierwa w nieoznakowanych rejestrują gdzieś
    > w systemie pouczenia konkretnego kierowcy?

    Dane z każdej kontroli, jeśli dajesz dokumenty i policjant wpisuje dane
    do zeszytu / komputera, są pozostawiane w systemie. A pouczenie, to też
    forma ukarania za wykroczenie, o ile zostało zastosowane oficjalnie
    (czyli "w dniu dzisiejszym pouczam Pana...") i wpisane do rejestru.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2018-10-01 09:50:56
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2018 08:20:21 UTC+2 użytkownik kk napisał:
    > No ale do rzeczy ... czy te ścierwa w nieoznakowanych rejestrują gdzieś
    > w systemie pouczenia konkretnego kierowcy?

    Dostałeś tylko pouczenie i piszesz o nich per "ścierwa"?
    Niezłym zjebem jesteś.

    L.

  • 4. Data: 2018-10-01 11:20:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Oct 2018 00:50:56 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Dostałeś tylko pouczenie i piszesz o nich per "ścierwa"?

    Ostatnio pouczają wszystkich z uwagi na przyjętą formę strajku. Więc
    żadna łaska. A ścierwa, choć to może zbyt mocne słowo, to oni są.
    Przynajmniej w cholernie sporym procencie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-10-01 12:39:24
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Ostatnio pouczają wszystkich z uwagi na przyjętą formę strajku. Więc
    > żadna łaska. A ścierwa, choć to może zbyt mocne słowo, to oni są.
    > Przynajmniej w cholernie sporym procencie.

    Wiemy, wiemy... Jak lekarze, księża, sędziowie, politycy i kominiarze.
    T.

  • 6. Data: 2018-10-01 12:57:30
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Wiemy, wiemy... Jak lekarze, księża, sędziowie, politycy i kominiarze.

    I cykliści. Nie zapominajmy o cyklistach.

  • 7. Data: 2018-10-01 13:28:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Oct 2018 12:39:24 +0200, T. napisał(a):

    > Wiemy, wiemy... Jak lekarze, księża, sędziowie, politycy i kominiarze.
    > T.

    Źle kombinujesz. W policji z natury rzeczy jest nadreprezentacja
    osobników socjopatycznych w porównaniu z innymi zawodami. Powodów domyśl
    się sam :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2018-10-01 18:37:25
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-01 o 09:50, Lisciasty pisze:

    > Dostałeś tylko pouczenie i piszesz o nich per "ścierwa"?
    > Niezłym zjebem jesteś.

    Bo nie mam mentalności niewolnika tak jak Ty?

  • 9. Data: 2018-10-01 21:16:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    Bo zwykly burak jestes.

  • 10. Data: 2018-10-01 21:38:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2018 18:37:35 UTC+2 użytkownik kk napisał:
    > Bo nie mam mentalności niewolnika tak jak Ty?

    Nie być niewolnikiem to np. pić browara nad rzeką, mieszkać w jednym
    miejscu, być zameldowanym gdzie indziej a adres w prawie jazdy i dowodzie
    rejestracyjnym mieć jeszcze inny, jechać "eską" 150. Słowem olewać
    lub naginać upierdliwe przepisy nie robiąc przy tym nikomu pod górę.
    A nazywać ścierwem ludzi, którzy nic złego nie zrobili to gówniarstwo.

    L.