    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Materia? o Iskrze z dzi?...
    Date: Sun, 29 Sep 2013 09:26:47 +0200

    Użytkownik "t?"

    > Jeśli policjant wie, ze jest możliwość pomyłki (choć tak naprawdę
    > minimalna)

    A wie ? Szkoleń nie mają ...

    > to, przy odrobinie wprawy, można go przekonać, że pomyłka
    > zaszła akurat teraz.

    Jak ? D..y dasz ?

    > Jak będzie miał na ekranie zdjęcie Twojego auta i
    > wypisaną obok prędkość to będzie go można "przekonać" tylko łapówką, co
    > nie należy do moich zwyczajów.

    Jeśli można przekonać łapówką to w każdy inny sposób. Zdjęcie niczego tu nie
    zmienia. Zmienia jak nie można. Wtedy może z tego zdjęcia wynikać, że pomiar
    mógł być nieprawidłowy.

    > Osobiście nie znam chyba nikogo, kto by zapłacił mandat ZA PRĘDKOŚĆ za
    > niewinność,

    Może nie przyjęli. Ja znam osobiście takiego co nie przyjął, ale przecież
    nie będzie się bujał po Polsce, więc jak przyszedł nakazowy to zapłacił. Ale
    to nie jest normalne że się policjanotom z 50 zrobiło +30

    > znam za to mnóstwo osób, które nie zapłaciły wcale albo
    > zapłaciły za dużo mniej niż jechały, więc sorry, ale cały ten cyrk jest z
    > dupy wzięty. Suszarki są akurat ok.

    Z dupy wzięte to jest właśnie czuwanie nad bezpieczeństwem kierowców. Jakoś
    w innych dziedzinach policja nie wykazuje się takimi osiągnięciami. Kto to w
    ogóle widział by ściagać za wykroczenia po cywilu.

    > Problemem są mandaty z FR gdy nie
    > chcą Ci pokazać zdjęcia

    Nie dostajesz zdjęcia tak, jak nie masz dostępu do całychakt sprawy. Taki
    tryb. Wszystko co tutaj należałoby wykluczyć to możliwość przyjęcia mendatu
    na tym etapie.

    > i/lub każą denuncjować rodzinę.

    Ja wiem ... jest kwestia tylko proporcji, że w daleko ważniejszych sprawach
    możesz się wymówić a w tak błachej nie.