  • 1. Data: 2013-09-26 20:43:08
    Temat: Materiał o Iskrze z dziś...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=p7V4CieaYP4

    oryginał:
    http://ttv.pl/archiwum/100278,fotoradary-iskra-nie-s
    pelniaja-wymogow,1923.html

    Moim zdaniem najlepszy bo wyjasnia łopatologicznie gdzie popełniono
    przestępstwo.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-09-26 22:00:28
    Temat: Re: Materiał o Iskrze z dziś...
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    odnoszę wrazenia ze temat z iskrą nadaje cel Twojego życia

  • 3. Data: 2013-09-26 22:07:46
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-26 20:43, anacron pisze:

    > Moim zdaniem najlepszy bo wyjasnia łopatologicznie gdzie popełniono
    > przestępstwo.

    Gzie popełniono przestępstwo...?
    To są efekty ciężkiego przestępstwa popełnionego ale w 89 roku.
    Ktoś ich tych wałów bez ponoszenia urzędniczej konsekwencji nauczył
    robić i jak dymać naród.
    To są wały które przelewać się przez ten kraj będą jeszcze przez
    dziesięciolecia. Mam na myśli wały robione przez główne instytucje
    państwowe, które powinny stać na straży prawa i dbać o interes nie tylko
    państwa, ale i obywateli tego państwa.
    Ich polityka to obywatel jest dla nich, a nie oni dla obywatela.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 4. Data: 2013-09-26 22:15:44
    Temat: Re: Materia? o Iskrze z dzi?...
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-26 22:00, Arbiter pisze:
    > odnosz? wrazenia ze temat z iskr? nadaje cel Twojego ?ycia

    Uważasz że lepiej być takim ludzkim nieświadomym baranem dymanym przez
    system?

  • 5. Data: 2013-09-26 22:18:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > odnoszę wrazenia ze temat z iskrą nadaje cel Twojego życia

    Odnosze wrazenie, ze merytorycznie nie masz nic do powiedzenia wiec
    wrzucasz jakies docinki ad personam.
    Po co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 6. Data: 2013-09-26 22:24:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail n...@h...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Odnosze wrazenie, ze merytorycznie nie masz nic do powiedzenia wiec
    > wrzucasz jakies docinki ad personam.

    Dokładnie.
    Mnie włos się na głowie jeży od wałków jakie robi to państwo.
    I do tego udaje że nic się nie stało.

    Chwała takim ludziom jak anacron, że takie wałki demaskują.

  • 7. Data: 2013-09-26 23:39:26
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Uważasz że lepiej być takim ludzkim nieświadomym baranem dymanym przez
    > system?

    Ja tam wolę, żeby miśki miały słaby sprzęt, bo w razie czego jest
    argument do negocjacji -- niepewność pomiaru. Jak im będzie robiło
    zdjęcia, to sobie pogadasz... sam ze sobą.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-09-26 23:42:48
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > państwowe, które powinny stać na straży prawa i dbać o interes nie tylko
    > państwa, ale i obywateli tego państwa. Ich polityka to obywatel jest dla

    Opowiesz o tym babci. A teraz marsz odrabiać pracę domową na jutrzejsze
    zajęcia w gimnazjum.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-09-27 02:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Ja tam wolę, żeby miśki miały słaby sprzęt, bo w razie czego jest
    > argument do negocjacji -- niepewność pomiaru. Jak im będzie robiło
    > zdjęcia, to sobie pogadasz... sam ze sobą.

    O czym ty chcesz z nimi dyskutowac, jak ci pokaze 80/50 a wiesz, ze
    jechałes 55?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 10. Data: 2013-09-27 22:27:00
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-26 23:42, t? pisze:

    > Opowiesz o tym babci. A teraz marsz odrabiać pracę domową na jutrzejsze
    > zajęcia w gimnazjum.

    Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę.