    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Materia? o Iskrze z dzi?...
    Date: Sun, 29 Sep 2013 18:00:09 +0000 (UTC)

    Użytkownik tá´? ...

    > Jeśli policjant wie, ze jest możliwość pomyłki (choć tak naprawdę
    > minimalna) to, przy odrobinie wprawy, można go przekonać, że pomyłka
    > zaszła akurat teraz. Jak będzie miał na ekranie zdjęcie Twojego auta i
    > wypisaną obok prędkość to będzie go można "przekonać" tylko łapówką,
    > co nie należy do moich zwyczajów.

    Przy odrobinie wprawy... hahahaha. to ile razy trzeba zapłacic, zeby nabrac
    wprawy?
    A zdrugiej strony, jeżeli bedziesz wiedział, ze dobrze zmierzył i pokaze ci
    zdjęcie to do czego chcesz go przekonywać?

    > Osobiście nie znam chyba nikogo, kto by zapłacił mandat ZA PRĘDKOŚĆ za
    > niewinność, znam za to mnóstwo osób, które nie zapłaciły wcale albo
    > zapłaciły za dużo mniej niż jechały, więc sorry, ale cały ten cyrk
    > jest z dupy wzięty. Suszarki są akurat ok. Problemem są mandaty z FR
    > gdy nie chcą Ci pokazać zdjęcia i/lub każą denuncjować rodzinę.

    Ja tam nie wiem. Zdarzyło mi sie raz czy drugi gdzie reakcją na pokazaną
    predkośc było: o kurcze, wydawało mi sie, ze jechałem mniej.
    Ale nie przyszło mi do głowy, aby to weryfikowac (bo niby jak?). Skoro
    policjant mówi, ze tyle jechałem, to pewnie tyle jechałem.
    Ale tak jak mówiłem, juz jakis czas temu wyzbyłem sie naiwności co do ich
    pracy, kupiłem CB, do tego yanosik, zdrowy rozsadek i wystarczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain