  • Data: 2015-05-22 20:38:59
    Temat: Re: Megalaser :))
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:mjnr4s$h4n$1@dont-email.me...
    > Pszemol pisze:
    > [..]
    >
    > Wybacz ale na polskim podwórku nie ma mnie od 8-miu lat.

    Ta grupa dyskusyjna to jest podwórko o którym była mowa.
    Też nie mieszkam w Polsce od dobrych już paru lat...

    > wyśmiewana jest bezmyślność nie kraj.

    Nieprawda. I dobrze o tym wiesz. Twoje "Tam wsyzstko jest grubsze i większe"
    nie było wcale o bezmyślności.

    Tak samo jak w zagranicznych kawałach o Polaczkach nie jest wyśmiewana
    głupota generalnie tylko właśnie głupota Polaków.

    > Inna sprawa że to USA mają największy odsetek analfabetów wśród krajów
    > cywilizowanych.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Analfabetyzm

    Niewykluczone że mają dużo analfabetów. Ale to nie analfabeci w Ameryce
    pchają naukę i technikę do przodu. A pchają ją tam całkiem nieźle, lepiej
    niż najlepsi doktorzy na niejednej Politechnice w Polsce. Niestety :-( I co
    lepsi naukowcy z Polski uciekają aby właśnie w USA albo na Zachodzie Europy
    pchać naukę do przodu.

    Jeśli sam (z tego co czytam) wyemigrowałeś z naszego pięknego kraju to chyba
    jest ku temu powód.