  • From: PB <p...@b...pl>
    Subject: Re: Megane vs Ceed
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 14 Aug 2012 14:06:38 +0200

    Tue, 14 Aug 2012 03:20:43 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, ZEN
    napisał(a):

    > Ranault Megane Expression 1.5 dCi 110KM

    Miałem 1.5 dci z tym ze w okolicach 90KM w Clio. Dupy nie urywało. Z
    drugiej strony - mam 1,6HDi 110KM w C4 - też szału nie ma, ale daje
    spokojnie radę. Dlatego Megane powinno być fajną opcją z tym
    silnikiem. Jednakże mi się bardzo nie podoba wnętrze nowej meganki.
    Irytuje mnie wyświetlacz i wkurzające kontrolki zmiany biegu. Dlatego
    nie kupiłbym tego auta. Tym niemniej to subiektywna ocena i nie kieruj
    się nią. Kup to co CI się podoba i uważasz za fajne.

    Silnika dci się nie bój. Zmieniaj regularnie olej i jeźdź bez
    stresu...

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA