  • Data: 2018-09-16 17:39:58
    Temat: Re: Międzynarodowe prawo jazdy
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    news:5b9e732d$0$619$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wyłączyłem program blokujący, ramka się pojawiła i bez problemu mogłem ją zamknąć.
    U mnie niestety nie. Zresztą byłoby to trochę "pod prąd", bo znaczyłoby
    że w celu umożliwienia zamknięcia napisu należy uBlock lub AdBlock
    nie zainstalować ale zamknąć.
    Nie mam możliwości zamknięcia tego komunikatu, żadnego krzyżyka
    w prawym górnym rogu ani żadnej belki z napisem "Zamknij" do kliknięcia.
    Mogę tylko nacisnąć niebieskie "Przejdź dalej', a co będzie dalej nie wiem.

    Pozdrawiam
    Tomasz