    Date: Tue, 03 Dec 2013 21:54:08 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Mierzenie internetu

    W dniu 2013-12-03 21:33, tck pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    (...)

    > te testy robione 3 lata temu, ze stanem dzisiejszym wiele wspolnego to
    > miec nie musi...

    No nie, a ja nigdzie nie pisałem, że teraz będzie tak samo. To co mnie
    rozbawiło to raport, który w którym tak źle konkurencja wypadła. Tylko
    niech nikt nie wpadnie na pomysł (szczególnie J.F.) teorii spiskowej,
    że to Play zapłacił, by raport tak dobrze wypadł na ich korzyść.
    Inna sprawa, że bardzo bym się cieszył, gdyby operatorzy poprawili
    jakość usług w tej materii, a mają co robić, oj mają.