    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Migaj?ca kontrolka akumulatora
    Date: Sun, 29 Aug 2010 21:18:21 +0200

    > Czyli jednak alternator Focusa I da sie naprawić ?
    > Bo mi mechanik mówił, że nie ma skąd wziąść części zamiennych bo nie ma na
    > rynku, ale to do Focusa II, hmmm...

    Mk1 da się naprawić, tylko musiałem iśc do sklepu z regulatorami z
    wygrzebanym elementem.
    Nikt nie ma wyłączności na produkowane elemnty, teraz wszytko powstaje z
    klocków "lego" i części są tylko trzeba poszukać lub udac się do sklepu
    gdzie znają się na rzeczy.
    Nawet są katalogi z zamiennikami do alternatów znaycz części.
    Skoro napisałeś, że śa regenrowane alternatory to muszą skądś brać części?
    A apropos mechaników ja wymieniałem dwu masówkę i oryginał luki (komplet
    tarcza, dwumasówka, wysprzęglik) powiedziałem że kupiłem za 1100 zł to nikt
    mi nie wierzył i się smiali ze mnie.... Dzownili do swoich najtańśzych
    hurtowni i tam było najtaniej za 1800 ......
    Dopiero jak im fakture pokazałem to im mina zrzedła..... Tera panie jak sam
    o coś nie zadbasz to nic z tego nie będzie.....
    Takie czasu szukanie tez kosztuje więc nikt za darmo tego nie będzie robić.

    Pzodrawiam
    Michał