  • Data: 2009-01-04 00:43:42
    Temat: Re: Mikrofalówka - nie grzeje
    Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kościół katolicki to siedlisko wszelkiego zła, a szatan ma w nim używanie.
    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz, moim zdaniem, to mikrofala ma prawo nie działać, jeśli gabaryty
    > przedmiotu są znacznie mniejsze od długości fali albo nawet połowy tej
    > długości... Ktoś tu podał przykład z kroplą wody - nie wiem, nie
    > sprawdzałem... jeśli kropli nie zagotuje, to co dopiero jakiegoś
    > drobnoustroju... no ale jajko to już nie jest znacznie mniejsze od
    > długości fali, tylko troszkę mniejsze...
    > Nie chcę się upierać, że tak jest... nie wiem, nie sprawdzałem,
    > ustosunkowuję się po prostu do stwierdzenia, że skoro jajko ugotuje, to
    > coś miliony razy mniejszego też...

> [...]
    ---

    Czeto podgrzewałem kiedys dziecku soczki i papu w kieliszku znacznie
    mniejszym od jajka. 5 sekund Mulinex-ie
    i zawartosc byla ciepla. Kilkanascie sekund i zaczynala sie gotowac.
    Nioe mialem pojecia o tym, ze kropli nie mozna zagotowac. Myslałem, ze kazda
    czasteczka wody jest podgrzewana przez mikrofale.

    sofu