    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Mnozenie
    Date: Wed, 22 Feb 2017 02:21:45 +0100

    On 21.02.2017 23:43, Sebastian Biały wrote:

    > Czy to jakaś prowokacja?

    Ojtam prowokacja, post jest stary, ale słowo trollowanie już istniało;-)

    Ktoś wyciągnał trollposta sprzed 19 lat.
    Całkiem ładnego zresztą, ale dlaczego nie napisał słowa komentarza?
    Może chciał skopiować treść i wysłąć jako swoj post (w wiadomym
    celu rozrywkowym) ale usenetowanie okazało się trudne?
    :)

    Z drugiej strony, to jest oczywisty dowcip, ale widziałem
    podobnej klasy twórczość, która miała pochodzić z używanego
    kodu. Pewnośći oczywiscie nie ma.

    http://thedailywtf.com/articles/negative-creativity
    Hmm, coś podobnego już widziałem...
    https://twitter.com/MarcosBL/status/6411104241932328
    97
    Wygląda na to, że powszechnie znany standard;-)
    http://stackoverflow.com/a/32468663
    Ten kod ogolnie wspaniały jest:)

    Od drugiej strony, w podobnym miejscu na "prawdopodobnie autentyki"
    widziałem kod, w którym wypełnienie jakiejś kontrolki rozwijelnej, gdzie
    trzeba było wybrać rok urodzenia, ręczni w kodzie wpisano stringi
    odpowiadajace liczbom od 1900 do 2000 z hakiem.

    Zamiana timestamp na godziny za pomocą wielkiego switch-case.

    Coś podobnego do tego:
    http://thedailywtf.com/articles/Switched_on_Loops

    pzdr
    bartekltg