  • Data: 2010-08-15 00:12:54
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadekNet napisał:
    > Pomijajac, ze sie z nimi nie zgadzam co juz argumentowalem - mam
    > nadzieje, ze dosc rzeczowo - to zamawiam sam mnoznik, wiec to tak
    > jakby fabryke widelcow oskarzyc o wspoludzial w ew. zbrodni ;)

    Argumentowałeś, że nie zgadzasz się, bo wstawiasz atestowany moduł. A że
    atestowany do innego modelu, to już nie problem - Twoim zdaniem. Mnożnik
    przy tym, to dodatkowa sprawa. Otóż jest problem, bo atest odnosi się
    TYLKO do konkretnych modeli, do jakich był wydany. Nawet gdybyś nie
    musiał wstawiać mnożnika. Montując w innym modelu, nie objętym atestem,
    możesz śmiało uznać, że go nie posiadasz i używasz na własną
    odpowiedzialność. W razie czego to jest dość konkretna odpowiedzialność,
    nie obejmowana ubezpieczeniem. Wyślij pytanie do rzeczoznawców PZMot - o
    ile jesteś z Polski. Adresy łatwo znaleźć w internecie. Reszta Europy
    też ma podobne prawa.
    Prawnicy kochają sprawy z samodzielnymi modyfikacjami podzespołów
    "istotnych dla bezpieczeństwa". Nawet jeżeli wypadek był spowodowany np.
    przez wadliwy hamulec, układ kierowniczy, to leżysz dzięki modyfikacji
    zupełnie innego podzespołu. Nie wolno nawet wkładać żarówek diodowych
    zamiast klasycznych. Powinieneś wstawić oprawę dostosowaną do diod.
    Oprawę przeznaczoną (atestowaną) do Twojego samochodu. Mi, czy koledze
    nie musisz wierzyć ale pozostawiam to potomnym, żeby pozostał ślad.
    Maciek