    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Date: Sun, 17 Feb 2019 13:52:06 -0000 (UTC)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wiedziałem, że ten pasat, to aż taki złom. A co z twoim accordem?

    Nie aż taki tylko po prostu nikt nie kupuje aut rocznik 2004 - chętnych
    brak, więc pewnie skończyłoby się na szrocie. A tam za każde auto dają
    tylko 200-300.

    Co z Accordem? A poszło na ujeżdżanie orzez latorośl. I już jest fajnie
    poobijany z wielu stron :))

    > No i do tesli zamierzałeś dopłacić, skoro nie bierzesz a samochodu i tak
    > potrzebujesz... Ponoć mustangi to u was to nic nadzwyczajnego, to drogie
    > nie powinno być a funu znacznie więcej niż niemieckim pasatem, który
    > główny atut niemieckości, czyli solidność gdzieś pod drodze zgubił;)

    Ta niemiecka solidność to chyba tylko sławna jest na tle lanosów i
    polonezów.
    W USA niemieckie auta się kupuje dla przyjemności jazdy i każdy wie, że ta
    przyjemność okupiona jest większa awaryjnością od nudnych ale niezawodnych
    japońców.

    Jednak ten watek nie jest o kupowaniu/wybieraniu auta - jak bede
    potrzebowal Twojej pomocy w tej decyzji to wtedy zapytam. Tutaj rozmawiamy
    o trzęsawce i próbach jej usunięcia.