  • 1. Data: 2019-02-15 03:55:23
    Temat: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jeśli wibracje są cały czas to chyba wskazywałoby to na niewyważone opony
    albo krzywe alu-felgi...
    Jeśli wibracje są mocne w czasie przyspieszania auta a jak się puści pedał
    gazu to wtedy ledwie zauważalne to co to może być?

    Kulminacja jest przy 40-50mph (65-80km/h).
    Trzepie wtedy przodem że widać.

    Pacjent: 2004 Passat, napęd na przód.
    Sprawdzone/wyważone koła...

    Ma ktoś kryształową kulę pod ręką?
    To innego może to być niż koła?

    Poduszki gumowe pod silnikiem/skrzynią?
    Półośki?
    Elementy zawieszenia?

  • 2. Data: 2019-02-15 04:24:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oddaj na zlom trupa i kup samochod.

  • 3. Data: 2019-02-15 06:50:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-02-15 04:24, Zenek Kapelinder wrote:
    > Oddaj na zlom trupa i kup samochod.
    Hehe, właśnie to samo miałem napisać. :-) Sądząc po ilości postów na
    temat tego auta to jedyna słuszna rada. :-)

  • 4. Data: 2019-02-15 08:02:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Jeśli wibracje są mocne w czasie przyspieszania auta a jak się
    > puści pedał gazu to wtedy ledwie zauważalne to co to może być?

    Przeguby wewnętrzne.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 5. Data: 2019-02-15 08:53:12
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Ma ktoś kryształową kulę pod ręką?
    > To innego może to być niż koła?

    może być

    trzepało bo zbiornik jakoś się słabo odpowietrzał, jak odkręciłem korek
    paliwa to przez 50km było ok

  • 6. Data: 2019-02-15 08:53:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2019-02-15 o 08:02, PiteR pisze:

    > Przeguby wewnętrzne.

    A może po prostu zrywa przyczepność :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2019-02-15 10:16:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Feb 2019 06:50:36 +0100, w <5c66532e$0$502$65785112@news.neostrada.pl>,
    JDX <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Hehe, właśnie to samo miałem napisać. :-) Sądząc po ilości postów na
    > temat tego auta to jedyna słuszna rada. :-)

    Zamiast zestawu iPhone+złom mógł sobie kupić telefon+samochód :)

  • 8. Data: 2019-02-15 11:23:37
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-02-15 o 03:55, Pszemol pisze:
> [...]
    > pedał
    > gazu to wtedy ledwie zauważalne to co to może być?
    >
    > Kulminacja jest przy 40-50mph (65-80km/h).

    Wygląda na poduszki. Możliwa i skrzynia. Wypróbowałeś te wartości na
    różnych biegach?

  • 9. Data: 2019-02-15 12:43:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Oddaj na zlom trupa i kup samochod.

    No co Ty... to jest samochód-wyzwanie!

  • 10. Data: 2019-02-15 12:45:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Fri, 15 Feb 2019 06:50:36 +0100, w
    > <5c66532e$0$502$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Zamiast zestawu iPhone+złom mógł sobie kupić telefon+samochód :)

    Widzę, że trzeba założyć grupę alt.pl.fan.pszemol... a może już jest taka?