  • Data: 2019-02-18 13:22:08
    Temat: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JDX" <j...@o...pl> wrote in message
    news:5c69b125$0$489$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2019-02-17 14:06, Pszemol wrote:
    > [...]
    > No. To po potarguj się ze złomiarzem, może weźmie paseratti
    > + $1000 za jaga i będziesz miał wyzwanie. :-)

    Ten zgnity prawy błotnik tylny mnie odstrasza od tego Jaga...
    Z silnikiem być może mógłbym sobie poradzić, ale blacharka
    i lakiernictwo to niestety nie moja brożka. Poczekam, zobaczymy..

    Ja jak patrzę na zakup to nastawiam się tak, że jak skończę z autem
    to ma to być igła i żyleta - bez najmniejszej skazy, bez spalonej
    żaróweczki. Wszystkie funkcje 100% działające i kosmetycznie OK.
    Czyściutko i pachnąco w środku, nic nie podarte ani nie poplamione.
    W takim stanie jest teraz ten mój Passat - gdyby nie to telepanie przodem.

    > Chociaż do jaga to bardziej V12 pasuje. Ale i V8 IMO może być. :-)

    S-Type było dostępne w USA tylko w V6 i V8, czyli akurat ten
    wystawiony na sprzedaż to górna półka z tych tu dostępnych.