  • 171. Data: 2013-01-31 19:19:12
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 18:44:05 +0100, gawfron napisał(a):

    > U mnie działa.
    > Wchodzę w kontakty, klepię przycisk od operacji (w samsungu ten z lewej)
    > i wybieram usuń. Wtedy mi sie pojawiają ptaszki przy kontaktach - moge
    > wybrać które usunąć, albo klepnąć ptaszka 'zaznacz wszystko'.
    > Defaultowa apka kontaktowa ;P

    Wchodzę w kontakty, daję przycisk od operacji. I nie ma menu Usuń. W
    podmenu - też nie. Jest tak: Szukaj, Pobierz znajomych, Szybkie Wybieranie,
    ustawienia Wyświetlania, Mój Profil i Więcej>Konta, Wyślij e-mail,
    Import/eksport, Kopiuj kontakty, Ustawienia, Wyślij przez Bluetooth.
    Wchodziłem we wszystkie te menu. Nie ma nigdzie Usuń.

  • 172. Data: 2013-01-31 19:52:27
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > Import/eksport, Kopiuj kontakty, Ustawienia, Wyślij przez Bluetooth.
    > Wchodziłem we wszystkie te menu. Nie ma nigdzie Usuń.

    MAsz to samo co ja, w sensie, za tani telefon i dostales Androida Lite ;)

  • 173. Data: 2013-01-31 19:53:54
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik gawfron napisał:

    > Ależ dbają. Po prostu masz przyzwyczajenia z E52 i oczekujesz że
    > wszystko będzie tak samo.

    Nie tak samo. Ale wymagam wygody i ergonomi.

    Ale niektore rzeczy powinny byc oczywiste. Np. to, zeby przypisac
    dzwonek do grupy po prostu w opcjach grupy. A nie sciagajac kolejna
    apke, ktora moze to moze.

  • 174. Data: 2013-01-31 19:54:28
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > Sądzę że jest ;)

    No jest, przez sciagnieta inna apke.

    > Natomiast nakładka Sony różni się od Samsungowej, i
    > jest moim zdaniem słabsza. Wzorzec postępowania na Samsungu będzie się
    > trochę różnić.

    Sony dalo dupy.

  • 175. Data: 2013-01-31 20:45:35
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 19:52:27 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > MAsz to samo co ja, w sensie, za tani telefon i dostales Androida Lite ;)

    Hm. Chyba faktycznie my jakiegos innego Androida mamy. Jeszcze jedna
    ciekawostka w stosunku do Nokii. W Menu Wiadomości nie zapisują się smsy
    robocze. Tj. napisane a nie wysłane. W ogóle brak jest takiego menu.

  • 176. Data: 2013-01-31 21:28:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 16:16, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:

    > iiiii tu ja sie zawiszam, bo nie mam ikonki szybkiego wybierania, bo
    > "sluchawki" nie nazwalbym "szybkim wybieraniem".

    W Android 4,02 mam w menu kontaktu opcje - dodaj do ekranu glownego.
    Nie wiem jak daleko "w dol' jest taka funkcjonalnosc.

    > MAm takich kontaktow do czestych rozmow ok. 15-20.
    >
    > Rozumiem, ze... mam sciagnac do tego specjalistyczną apkę ;]

    Wybrac jeden z 5-u pulpitow na ten cel np.

    > minus jest taki, ze ... klawiatura zaslania ponad polwe, wiec jak wpisze
    > "ag" to widze 1,5 pozycji ;] pozostale 10 jest ukrytych za klawiatura

    Nie zamykasz klawiatury po wpisaniu danych do szukania?

    > to mam :)

    > to tez zaczynam zapelniac...

    To sie samo zapelnia

    > u mnie widac 2 ostatnie, reszte zaslania klawiatura...

    Nie zauwazylem. Odruchowo ja zamykam, gdy mi przeszkadza.

  • 177. Data: 2013-01-31 21:33:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 16:56, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:

    > ile godzin uwazasz, ze powinienem poswiecic na analize opcji wszelakich,
    > zeby ustawic sobie dzwonek do grupy?
    >
    > Dlaczego to nie jest intuicyjne, tak, ze wchodze w edycje grupy i mam
    > "ustaw sobie dzwonek grupy"?
    >
    > mam szukac za lokciem pod kolanem opcji, ktora jest oczywista w innym
    > miejscu?

    U mnie jest 'edytuj grupe" i moge dodac dzwonek dla grupy.

  • 178. Data: 2013-01-31 21:35:20
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > W Android 4,02 mam w menu kontaktu opcje - dodaj do ekranu glownego.
    > Nie wiem jak daleko "w dol' jest taka funkcjonalnosc.

    Najwyraniej moj Sondroid 4.04 uznaje, ze to jest nieprzydatna funkcja
    wiec nie ma takiej opcji, nieprzydatnej nikomu :]

    > Nie zamykasz klawiatury po wpisaniu danych do szukania?
    kliakc dodatkowo? to jzu dopisze te 2 znaki i bede mial na topie tylko
    jedna pozycje...

    > To sie samo zapelnia

    eee, u mnie trzeba ulubic kogos, zeby trafil do ulubionych, samo sie nic...

    co wiecej nie mozna go odlubic bedac w ulubionych, trza znow otworzyc
    wszystkie info o nim (przechodzac w kontakty) i odlubic :)

    Ale to dadatkowe klikniecie.

  • 179. Data: 2013-01-31 21:35:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 17:21, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:

    > Cholera. Soft od Sony-Android jest najwyrazniej zjebany w moim tel :/.
    >
    > Dlaczego oni to robią? :(

    A jaka masz wersje androida?

    Chyba czesto jest, ze producent nie uaktualnia androida dla starszych
    modeli (dobrych sprzetowo), zeby wymusic kupowanie nowych

  • 180. Data: 2013-01-31 21:38:43
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

> [...]

    > ciekawostka w stosunku do Nokii. W Menu Wiadomości nie zapisują się smsy
    > robocze. Tj. napisane a nie wysłane. W ogóle brak jest takiego menu.

    To ja sie podebne, gdzie do K@#$Y nedzy wlaczyc powiadamianie o tym, ze
    ktos otrzymal smsa?

    W Androidzie Lite :) (Sondroid 4.0.4)

    Bo licznik esemesow to znalazlem od kopa. Przydatne jak zeszloroczny
    snieg. Ze co, ze jak mi sie wyczerpie pakiet esemesow to juz nie wysle,
    jak bede mial sprawe? Nosz....