  • Data: 2009-11-16 12:19:41
    Temat: Re: Moja stara kawa
    Od: Michał V-R <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tak jak ja.
    >
    > W sumie jak sie doda optymistyczna wartosc dla efektu Ram-air to moze
    > tyle wyjsc :-)
    >
    > Kogo to w sumie.. byle sprzet dobrze startowal, te np. 10 KM to ma
    > znaczenie powyzej 2 setki na predkosciomierzu.
    >
    > KJ
    to jest tak, ja juz go takiego kupilem, jakies 7 lat temu, jak mial
    przelatane 20kkm, dostalem wszystkie kwity na to, ja go sam nie
    mierzylem, wydruk z hamowni jest oryginalny i tam jest podana jego moc,
    hamowany byl gdzies w okolicach krakowa.

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy