    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 4 Jan 2019 09:27:54 -0800 (PST)
    Subject: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu piątek, 4 stycznia 2019 12:02:15 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > O nasrepny specjalista od prędkości względem próżni, i to podpisujący
    > się domeną uczelnianą!

    > Marek

    Takich "następnych" liczba rosnie i nadal będzie rosnąć.
    Ludzie zaczynają sobie uswiadamiac, ze zalozenia tej obowiazujacej teorii sa
    bledne. One sa oparte na doswiaczeniach myslowych pewnego uwazajacego się za
    gienialnego, myśliciela. Ale dotad te jego postulaty doświadczalnie
    potwierdxzone nie zostaly. Zamiast tego wymysla się nowe zwidy typu
    rozszerznaia się wszechświata, nadymania balonika, czarnej materii i
    popielatej energii. Czyli nadal popiera te chore zwidy.

    Każdy majtek w czasach gdy jeszcze nie było w miare dokładnych zegarkow,
    mierzyl predkosc swojej lajby w stosunku do wody, po powierzchni której
    plynal. I jakos sobie radzil. Okreslanie szeroksci geograficznej było opanowane
    natomiast z dlugoscia były problemy.
    Jak lece samolotem rejsowym (aby było taniej) to wiem, ze na każdym sa
    zainstalowane rurki Pitota, za pomocą których mierzy się predkosc lotu
    samolotu wzgledem tego powietrza. A nie jakiej latarni morskej czy gwiazd
    Krzyza Południa. Czy tez drugiego samolotu.

    Jak jednemu te rurki zamarzly to się rozbil bo pilot był glupi. Bo był
    przekonany ze stoi a on leciał i to co raz szybciej. Rozbil się gdy już było
    za pozno aby gory, ktore zobaczyl przez okienko, ominąć. Rupieci szukali przez
    tydzień. Zginelo ponad 200 ufnych w teorie i rownie gienialna wiedze pilotow -
    pasazerow. I 8 urodziwych dziewek robiących za stewertesy. Tych mi najbardziej
    szkoda. Piloci ufni w teorie, patrzac na nieruchome gwiazdy, radośnie
    stwierdzili, ze oni w stosunku do tych gwiazd stoja i w ogole nie leca...

    Tak samo kontroluje się predkosc samochodow jadących z nadmiernymi
    predkosciami po autostradach. Radar Dopplerowski mierzy te predkosc w
    odniesieniu do powietrza a nie jezdni czy kolkow przydrożnych. A ty nadal
    bedziesz przekonanym ze bez kolka predkosci zmierzyć się nie da.

    Wg moich ustalen i mojego ostatniego odkrycia, ktore możesz spoko uznac za mój
    prywatny zwid, lecec rakieta przez te bezkresna proznie, potrafie okreslic
    prekosc wlasna tej rakiety w odniesieniu do próżni, w której ona leci. Wydaje
    Ci się to niemożliwe wręcz absurdalne no bo jak można mierzyc predkosc w
    stosunku do niczego. A można, odpowiadam każdemu a glownie relatywistom,
    którzy mysla identycznie jak Ty.
    Proznie w rzeczywistości wcale taka prozna jak by się wydawalo nie jest. Ona
    ma cos, co jej bozia dala a mianowicie dwie właściwości elektromagnetycze
    znane i określane od lat jako prametry mi i epsilon. Sa to parametry
    niematerialne ale one wlasnie determinują stalosc predkosci fal EM względem
    tej próżni. Jak i w stosunku do każdego innego osrodka. Ponieważ proznie ma
    te parametry najmnniejsze ze znanych, zatem predkosc fal, w tym swiatla w tej
    próżni, ma wartość najwieksza. I do tego nie trzeba zadnych gieniuszy ani ich
    nawet nagienialniejszych postulatow.

    Te dwa parametry mi i epsilon były znane za czasów Maxwella w polowie XIX
    wieku i on ich wrtosci znal. I odkryl, ze predkosc swiatla przelatujacego
    przez proznie, będzie miała wartość stala i rowna c. I zapodal odnośny wzor,
    ktory ja nazywam jego piatym wzorem, a ktory ma postac c = 1/ V(mi*epsilon).
    [V to symbol pierwiastka]. Zamieszczam ten słynny wzor bo ostatnio co raz
    trudniej go w ogole napotkać. Dlaczego? Bo on przeczy tym najgienialniejszym
    postulatom tej najgienialniejszj teorii.

    Może zaczne w swych opisach pisać, ze predkosci swiatla w próżni formalnie
    nie mierzy się w stosunku do niczego, lecz mierzy w stosunku do tych dwóch
    stalych parametrow tej próżni. Parametrow niematerialnych ale które ta również
    niematerialna proznia ma. Czyli taka cakiem prozna to ona nie jest.

    Ostatnio coraz częściej samo mi się pisze najde...szej teorii. I zamiast
    pozdrowienia niech będzie pochwalony, wychodzi mi niech będzie obalony.
    Ktos nato haslo napisał odzew. Teraz zawsze i na wieki wiekow amen:)

    Pozdr
    Tornad