    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    Date: Fri, 4 Jan 2019 20:37:04 +0100
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnq2vbc4.ucu.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > To już wiem skąd tyle mandatów. Ludzie wierzą, że gdy mają wiatr w plecy,
    > to radar nie zarejestruje ich prędkości względem ziemi.

    Przecież mierzy względem powietrza... AAaaaaa... to ja już wiem, dlaczego
    jak wieje silny wiatr, to się nie mogę dowołać do innych krótkofalowców...
    bo mi fale z wiatrem idą i ich słyszę, ale w drugą strone to split muszę
    włączać, aby wyrównać uchyb czestotliwości, żeby nadawca usłyszał moją
    odpowiedź... Aaa... to może dlatego DX-pedycje pracują często ze splitem
    wlaśnie?
    Dobra, wystarczy tej uszczypliwości :))

    "I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa;

    I żart dowcipną przyprawiony sztuką

    Zbawienny, kiedy szczypie, a nie kąsa;

    I krytyk zda się, kiedy nie z przynuką,

    Bez żółci łaje, przystojnie się dąsa.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych."

    (C) Igracy Krasicki, Monachomachia, pieśń piąta, pierwsza zwrotka.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.