eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Tue, 28 Sep 2010 00:09:27 +0200
    Organization: -
    Lines: 33
    Message-ID: <3...@4...com>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
    <4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
    <i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
    <i7k7bf$9hi$1@opal.futuro.pl>
    <r...@4...com>
    <c1.01.3MnvFJ$Iso@mike.oldfield.org.pl>
    <5...@4...com>
    <c1.01.3MqH1R$It2@mike.oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285625367 27284 82.143.187.50 (27 Sep 2010 22:09:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 22:09:27 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313117
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 27 Sep 2010 22:32:45 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    >Dnia Sat, 25 Sep 2010 18:26:13 +0200, J.F. napisał(a):
    >>>I tak, i nie. W terenówkach - pomysł doskonały. W szosówkach - niezbyt.
    >> Ale w terenie wystarczy dyfry zblokowac, na szosie sa problemy :-)
    >
    >Jak masz na każde koło osbny silnik, to nie musisz niczego blokować :D

    No i do tego zmierzam.
    Ale poki nie mamy czterech silnikow ... daje sie to w ogole zrobic
    dobrze ?

    >>>Rośnie masa nieodsprężynowana, takie koło bedzie miało tendencję do
    >>>skakania bo wybojach. Lepiej w takim przypadku sprawdzi się rozwiązanie z
    >>>nieruchomym silnikiem i tradycyjną półosią.
    >>A pamietasz niedawna dyskusje o inerterze ?
    >>Moze ta nieresorowana masa nie jest taka zla, skoro ja F1 stosuje.
    >
    >Jakie masz nierówności na torze F1 i jaką siłę dociskającą bolid?

    Ponoc te inertery dobrze sobie radza na kraweznikach zakretow.
    A wtedy i docisk nawet spada i sie staje porownywalny ze zwyklym
    autem.

    >> Zreszta - dorobi sie elektroniczny amortyzator i problem zniknie :-)
    >Nie zniknie, bo szybkie opuszczenie ciężkiego koła powoduje podniesienie
    >się reszty nadwozia.

    Przeciwciezar, albo skrzydelko dociskowe :-)

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: