-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment a moc
Date: Tue, 28 Sep 2010 00:09:27 +0200
Organization: -
Lines: 33
Message-ID: <3...@4...com>
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
<4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
<4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
<i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
<i7k7bf$9hi$1@opal.futuro.pl>
<r...@4...com>
<c1.01.3MnvFJ$Iso@mike.oldfield.org.pl>
<5...@4...com>
<c1.01.3MqH1R$It2@mike.oldfield.org.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285625367 27284 82.143.187.50 (27 Sep 2010 22:09:27 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 22:09:27 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313117
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 27 Sep 2010 22:32:45 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
>Dnia Sat, 25 Sep 2010 18:26:13 +0200, J.F. napisał(a):
>>>I tak, i nie. W terenówkach - pomysł doskonały. W szosówkach - niezbyt.
>> Ale w terenie wystarczy dyfry zblokowac, na szosie sa problemy :-)
>
>Jak masz na każde koło osbny silnik, to nie musisz niczego blokować :D
No i do tego zmierzam.
Ale poki nie mamy czterech silnikow ... daje sie to w ogole zrobic
dobrze ?
>>>Rośnie masa nieodsprężynowana, takie koło bedzie miało tendencję do
>>>skakania bo wybojach. Lepiej w takim przypadku sprawdzi się rozwiązanie z
>>>nieruchomym silnikiem i tradycyjną półosią.
>>A pamietasz niedawna dyskusje o inerterze ?
>>Moze ta nieresorowana masa nie jest taka zla, skoro ja F1 stosuje.
>
>Jakie masz nierówności na torze F1 i jaką siłę dociskającą bolid?
Ponoc te inertery dobrze sobie radza na kraweznikach zakretow.
A wtedy i docisk nawet spada i sie staje porownywalny ze zwyklym
autem.
>> Zreszta - dorobi sie elektroniczny amortyzator i problem zniknie :-)
>Nie zniknie, bo szybkie opuszczenie ciężkiego koła powoduje podniesienie
>się reszty nadwozia.
Przeciwciezar, albo skrzydelko dociskowe :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.10 02:37 to
- 28.09.10 03:10 to
- 28.09.10 03:51 Filip KK
- 28.09.10 03:55 Filip KK
- 28.09.10 03:56 Filip KK
- 28.09.10 04:06 Filip KK
- 28.09.10 04:13 Filip KK
- 28.09.10 04:46 Filip KK
- 28.09.10 05:01 Filip KK
- 28.09.10 05:27 Filip KK
- 28.09.10 07:31 Arek M
- 28.09.10 07:57 Mariusz Chwalba
- 28.09.10 08:01 Mariusz Chwalba
- 28.09.10 08:12 Adam Adamaszek
- 28.09.10 09:22 Sylwester Łazar
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław