eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Thu, 30 Sep 2010 10:31:11 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <i81hnu$h24$1@mx1.internetia.pl>
    References: <i7km8k$9ra$1@mx1.internetia.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    <i7s4uk$qcc$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <i7sd72$l9q$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <i7skt3$i3a$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <i7vps2$clq$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-96-236.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1285835326 17476 213.238.96.236 (30 Sep 2010 08:28:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Sep 2010 08:28:46 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.internetia.pl server.
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314238
    [ ukryj nagłówki ]

    > rozrządu, czy desmodromiką, która ostała się w jednej marce
    > motocykli za bardzo grubą kasę. Próbowano też pneumatycznych
    Zainteresowałem się tym dlaczego jeden wałek więcej z dźwigniami
    robi wielką kasę:

    "The Ducati Desmosedici RR is a ___limited___ production road-legal version
    of the Desmosedici MotoGP racebike.

    Ducati made ___1,500___ Desmosedici models for public purchase. The bike was
    launched at the 2006 Italian MotoGP event. The entire 500 unit allocation
    for the United States ____sold out in five hours____."

    Jeżeli 500 szt. sprzedaje się w 4 godziny, a firma nie wyprodukuje więcej
    niż 1500 szt.,
    bo nie chce, to jak niby ta cena może być niska?

    Zdaje się, że Ducati jeszcze straszy patentami, których miał mnóstwo.

    Przyjrzałem się tym rozrządom i wydaje mi się, że nie tędy droga.
    Głównym powodem zastosowania tych mechanicznie otwieranych i domykanych
    zaworów,
    było zwiększenie zakresu RPM i przez to zwiększenie mocy średniej.
    Ale komplikuje to mechanikę. Znowu wałek lub dwa więcej.

    Nie mam czasu niestety poczytać o tych suwakowych, ale faktycznie
    trafia do mnie fakt, że ten nagar będzie się gdzieś gromadził.

    Wydaje mi się, że obrotowe zawory miałyby z tym mniejszy problem,
    gdyż nagar samoistnie by był usuwany przez ciągły obrót wałka i wyrzucanie
    nagaru przez dziurę/zawór po 180st.
    Takie zagięcie suwaka w 360 st.
    Co sądzisz?
    To jest tak proste, że aż dziwi, że nikt nie poszedł w tym kierunku.
    Może były jakieś próby?
    S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: